De 5-Star Rater is een klanttevredenheidsmeting van Mercedes-Benz. Hiermee stellen we onze klanten en prospects in de gelegenheid om ons te laten weten wat u van onze dienstverlening vindt. Dat kan voor een service verlening zijn of bijvoorbeeld voor een verkoopgesprek van een voertuig. Na ons contact sturen we u een uitnodiging om uw beoordeling op onze site achter te laten en die te waarderen met 1 tot 5 sterren. Natuurlijk streven wij na om u de maximale tevredenheid te bezorgen en nemen alle opmerkingen ter harte om die nog verder te verbeteren. (download hier de volledige 5-star disclaimer)
2/5/2024
5
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Bedrijfswagens
2/5/2024
5
Top service, bekwame mensen, receptie achter bij dienst busjes en vrachtwagens zeer vriendelijk en behulpzaam ,
Groep JAM
Customer Service
Bedrijfswagens
26/3/2024
5
Klantvriendelijk en goede service en snel geholpen.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Bedrijfswagens
26/3/2024
4
prima service; snel geholpen voor een kleine technische storing,
HerMod
Customer Service
Bedrijfswagens
26/3/2024
5
vlot geholpen en vriendelijk personeel dat zelfs de tijd neemt om even te praten en een oplossing probeert te zoeken
Groep JAM
Customer Service
Bedrijfswagens
5/3/2024
5
Zeer goed en gastvrij. Ondanks dat ik eigenlijk geen klant was hier toch prima servive
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Bedrijfswagens
1/3/2024
5
Zeer goed! Goede communicatie. Klant komt op de eerste plaats.
HerMod
Customer Service
Bedrijfswagens
28/2/2024
1
WAGEN GEBRACHT VOOR TRILLING EN UITLIJNING , WAGEN TERUGGENOMEN , EN IS GEWOON NIETS AAN GEDAAN
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Bedrijfswagens
28/2/2024
3
Jongens waren vriendelijk en behulpzaam. Alleen de factuur van op de xxx euro voor het gordellampje vond ik zwaar erover .
Groep JAM
Customer Service
Bedrijfswagens
19/2/2024
3
Beste, Mijn tevredenheid is minder dan voorheen. Er zijn de laatste jaren een aantal afspraken gemaakt voor het uitvoeren van een herstelling/vervanging waarbij dan uiteindelijk de herstelling/vervanging waarover het ging niet is uitgevoerd. Stuk niet aanwezig, personeelslid wat het zou uitvoeren was er niet, vergeten . Voor ons betekent dit, verliesdagen van het bedrijfsvoertuig, tijd omladen materiaal, betalen vervangvoertuig. Tevens is er een herstelling uitgevoerd die niet de oplossing was van het probleem.
Groep JAM
Customer Service
Bedrijfswagens
15/2/2024
4
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Bedrijfswagens
15/2/2024
4
Groep JAM
Customer Service
Bedrijfswagens
11/2/2024
5
Groep JAM
Customer Service
Bedrijfswagens
11/2/2024
3
Het enige minpunt van de laatste ervaring was dat ik verschillende keren heb proberen te bellen vooraleer ik iemand aan de lijn heb gekregen, dit was voor een herstelling. Buiten dat om ben ik na het contact heel goed geholpen geweest! Dus eind goed al goed goede service!
Groep JAM
Customer Service
Bedrijfswagens
10/2/2024
5
Vriendelijk en snelle service
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Bedrijfswagens
10/2/2024
4
Zeer goed. Alle personen even behulpzaam en vriendelijk , bij het geven van nodige uitleg over de uit te voeren werken.
Groep JAM
Customer Service
Bedrijfswagens
10/2/2024
5
Groep JAM
Customer Service
Bedrijfswagens
9/2/2024
5
Zeer goede ervaring. Vriendelijk aan de telefoon om een afspraak te maken. De wagen in de ochtend binnen gebracht en ik werd gebeld wanneer deze klaar was. Dit was dezelfdedag nog. Ergerde mij uitgelegd welke werken er werden uitgevoerd. Zeker een garage om aan te bevelen aan andere.
HerMod
Customer Service
Bedrijfswagens
9/2/2024
5
Er werd ons een uitstekende service verleend nadat wij onze wagen noodgedwongen op een zaterdag moesten achterlaten omwille van een defect onderdeel. Omdat wij in de buurt waren was deze concessie onze eerste keus. Ondanks wij geen klant waren werden wij onmiddellijk gedepanneerd met een vervangwagen en werden wij de komende dagen op de hoogte gehouden van de herstelling die moest gebeuren. Het overzicht van de uit te voeren werken werd ons per mail doorgestuurd zodat wij de kans kregen om ons akkoord te geven voor herstelling. Wat moest vervangen worden is vervangen. Koop ik een volgende wagen, dan zal ik zeker langsgaan in xxx.
HerMod
Customer Service
Bedrijfswagens
9/2/2024
4
Groep JAM
Customer Service
Bedrijfswagens
9/2/2024
4
Onthaal is vriendelijk, chaotisch door plaatsgebrek maar uitgevoerde herstellingen lijken ok
Groep JAM
Customer Service
Bedrijfswagens
20/1/2024
1
Zeer slechte service. Nieuwe koplamp laten plaatsen, factuur xxx euro hoger dan afgesproken. Koplamp afgekeurd bij keuring. Blijkbaar was er een instelling magisch veranderd, nog eens xxx euro moeten bijbetalen???!!!!!!!! Zeer ontevreden.
Groep JAM
Customer Service
Bedrijfswagens
17/1/2024
4
Groep JAM
Customer Service
Bedrijfswagens
13/1/2024
5
Vriendelijke ontvangst en goede service,alle problemen opgelost ????
Groep JAM
Customer Service
Bedrijfswagens
13/1/2024
1
De kwaliteit gaat zeer snel achteruit !
Groep JAM
Customer Service
Bedrijfswagens
12/1/2024
3
Ontvangst is goed , de onderhoudsbeurt waarschijnlijk ook , maar belachelijk duur
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Bedrijfswagens
21/12/2023
5
Vriendelijk personeel , snelle bediening.
HerMod
Customer Service
Bedrijfswagens
20/12/2023
1
Zie mail daterende van xxx aan xxx
HerMod
Customer Service
Bedrijfswagens
20/12/2023
5
Altijd vriendelijke service! Gewoon lekker no-nonsensa gevoel!
Groep JAM
Customer Service
Bedrijfswagens
20/12/2023
5
xxx is de beste garage ooit! Heel blij dat wij zijn overgegaan naar xxx in plaat van xxx! Jammer dat jullie als xxx niks doen aan de slechte houding van jullie personeel! Schandalig
Groep JAM
Customer Service
Bedrijfswagens
15/12/2023
5
Vriendelijk en behulpzaam personeel
HerMod
Customer Service
Bedrijfswagens
13/12/2023
4
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Bedrijfswagens
10/12/2023
3
Service werd uitgevoerd door professionele medewerker met veel ervaring. Prima. Facturatie klopt niet geachte heren van mercedes! 08h10 binnen en om 10h00 klaar. Groot onderhoud. Inclusief testrit door medewerker . Ik zat erbij. Mercedes rekent hiervoor 5h. Klanten worden zo onjuist gefactureerd. De meesten weten dit niet. Voertuig 's morgens binnen brengen en dan om 16h00 gebeld worden dat uw voertuig klaar is. Terwijl ze in werkelijkheid max 2h5 nodig hebben voor een groot onderhoud. (Uiteraard met uitzondering van herstellingen, dat is een ander verhaal) . Het zou de dealers, herstel de hoofdzetel van mercedes, sieren dit recht te zetten. Klanten worden zo al jaren niet gepresteerde (dure uren aan xxx€/hr of xxx€/hr voor herstellingen) aangerekend. Na klacht ivm de facturatie en meerdere mails heen en weer werd een correcte credit nota verstuurd en dus in mindering gebracht op de totaal factuur voor het onderhoud. Winst op onderdelen en uurloon is absoluut normaal, iedereen moet centen verdienen. Uren aanrekenen die niet zijn gemaakt, dat kan niet.
Groep JAM
Customer Service
Bedrijfswagens
9/12/2023
5
Prima, ze hebben me gecontacteerd voor het plaatsen van extra onderdelen die stuk waren en de auto was tijdig klaar.
HerMod
Customer Service
Bedrijfswagens
29/11/2023
4
hopelijk is nu eindelijk het probleem met de lambda sonde opgelost. het is nu weer plezanter te rijden met de auto
HerMod
Customer Service
Bedrijfswagens
28/11/2023
4
Positief. Schokbreker achter stuk en netjes zonder discussie vervangen onder garantie.
Groep JAM
Customer Service
Bedrijfswagens
27/11/2023
1
Voor deze xxx , gekocht bij xxx, hebben wij een probleem met de kofferdeksel, stang maakt raar geluid, xxx hebben dit gecheckt maar willen het niet in garantie oplossen We hebben contact opgenomen met xxx en die zouden het regelen met xxx Nog altijd niks gehoord , uiterst slechte service van de Mercedes dealer Wij rijden met xxx Mercedes voertuigen
HerMod
Customer Service
Bedrijfswagens