De 5-Star Rater is een klanttevredenheidsmeting van Mercedes-Benz. Hiermee stellen we onze klanten en prospects in de gelegenheid om ons te laten weten wat u van onze dienstverlening vindt. Dat kan voor een service verlening zijn of bijvoorbeeld voor een verkoopgesprek van een voertuig. Na ons contact sturen we u een uitnodiging om uw beoordeling op onze site achter te laten en die te waarderen met 1 tot 5 sterren. Natuurlijk streven wij na om u de maximale tevredenheid te bezorgen en nemen alle opmerkingen ter harte om die nog verder te verbeteren. (download hier de volledige 5-star disclaimer)
21/7/2025
5
Groep JAM
Customer Service
Bedrijfswagens
9/7/2025
5
heel goed en vriendelijk , kan je altijd op rekenen
Groep JAM
Customer Service
Bedrijfswagens
5/7/2025
5
Vriendelijk en duidelijke uitleg
HerMod
Customer Service
Bedrijfswagens
4/7/2025
1
1 maand wachten op een afspraak niet bijgevulde ruitenwisser vloeistof toch op de factuur bijgeteld Geen luchtfilter vervangen (op 55000km)??? het hele motorruim onder de geknoeide olie en bijgevolg sterke reuk in cabine ik heb deze wagen nieuw gekocht en het was het eerste onderhoud ( A beurt)
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Bedrijfswagens
4/7/2025
4
Eerder koel en zakelijk maar correct
HerMod
Customer Service
Bedrijfswagens
4/7/2025
5
Goed, de mensen staan altijd klaar voor verdere uitleg te geven waar nodig.
HerMod
Customer Service
Bedrijfswagens
4/7/2025
5
Groep JAM
Customer Service
Bedrijfswagens
21/6/2025
5
Alles goed in orde, alles verlopen zoals gevraagd.
HerMod
Customer Service
Bedrijfswagens
20/6/2025
5
HerMod
Customer Service
Bedrijfswagens
20/6/2025
5
zeer goed geholpen en snel
Groep JAM
Customer Service
Bedrijfswagens
20/6/2025
5
Zeer goed gemotiveerd professioneel personeel, uiterst tevreden.
Groep JAM
Customer Service
Bedrijfswagens
11/6/2025
2
1 : afspraak maken via email of tel ging niet, ik moest langskomen zodat ze mijn auto konden uitlezen, ter plaatse konden ze niet uitlezen? Ze wisten nochtans over welke wagen het ging. Dan moest ik nog zelf aangeven wat de auto nodig had, andere klanten moesten dat ook doen hoorde ik. 2 : Ik heb bijkomend aangegeven dat mijn gloeibougies kring A defect waren, gezien via een OBDII lezer. Ipv dat te herstellen hebben ze een analyse gedaan en niets hersteld, maar wel 2,5h bezig geweest voor een klein onderhoud, enkel de olie is vervangen, en filter uiteraard. 3 : Ik rij daar weg na het onderhoud en auto afgekeurd wegens alle 3 remlampjes kapot??? Ik parkeer altijd achteruit in een relatief donkere parkeergarage, die waren volgens mij niet kapot voor ik binnenkwam. Statistisch is het ook zo als onmogelijk dat die alle 3 tegelijk kapot gaan. 4 : terug moeten komen, ze hebben de 3 lampjes vervangen, dat kostte xxx€ ex btw. En daarna nog een herkeuring uiteraard. 5 : het duurt belachelijk lang vooraleer je een afspraak kan vastkrijgen, maarja als olie vervangen 2,5h duurt... Volgens mij hadden ze ook de remolie moeten vervangen nu, (2 jaarlijks, ook tijdens klein onderhoud) dat hebben ze niet gedaan, ik weet niet waarom. Voordeel : jullie hebben een prachtige showroom waar ik zit te wachten, heel proper en goed onderhouden. Ging die passie maar door in de werkplaats...
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Bedrijfswagens
10/6/2025
5
Alles gedaan volgens afspraak, zeker afgesproken factuur.
Groep JAM
Customer Service
Bedrijfswagens
4/6/2025
5
Zeer vlotte, vriendelijke en efficiënte dienstverlening
HerMod
Customer Service
Bedrijfswagens
4/6/2025
5
Groep JAM
Customer Service
Bedrijfswagens
4/6/2025
4
Groep JAM
Customer Service
Bedrijfswagens
4/6/2025
5
Groep JAM
Customer Service
Bedrijfswagens
26/5/2025
3
we hebben een lang verleden met de garage betreft de labdasonde, verleden jaar de remmen laten vervangen en sinds kort de elektrische handrem. mijn buurman lacht me toe, staat je mercedes nu weer in de garage, tijd om een xxx te kopen.
HerMod
Customer Service
Bedrijfswagens
22/5/2025
5
Heel correct en professioneel.
Groep JAM
Customer Service
Bedrijfswagens
21/5/2025
5
Goede service. Snelle afhandeling en zeer vriendelijk personeel
HerMod
Customer Service
Bedrijfswagens
21/5/2025
5
Zeer tevreden over de servicebeurt
Groep JAM
Customer Service
Bedrijfswagens
6/5/2025
2
Niet super vriendelijk of behulpzaam. Prijzig.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Bedrijfswagens
6/5/2025
5
Goed, correcte behandeling en achteraf correcte facturatie.
HerMod
Customer Service
Bedrijfswagens
6/5/2025
4
Snel geholpen, panne snel hersteld. Zeer tevreden.
Groep JAM
Customer Service
Bedrijfswagens
28/4/2025
5
Persoonlijke en vriendelijke benadering
Groep JAM
Customer Service
Bedrijfswagens
23/4/2025
5
Vlotte en vriendelijke bediening, garage en service personeel. Ben steeds goed geholpen.
HerMod
Customer Service
Bedrijfswagens
10/4/2025
5
Vriendelijk onthaal , goede uitleg over uitgevoerde werken
HerMod
Customer Service
Bedrijfswagens
9/4/2025
5
Goede service. Snel en goed geholpen.
Groep JAM
Customer Service
Bedrijfswagens
5/4/2025
1
Ze hebben niets gedaan . Hadden geen vervangende auto Toen ik ze persoonlijk gebeld heb het was 16:50 kreeg ik alleen tehoren sorry we sluiten in 10 min Over de alarmcentrale van mercedes lukte het kontakt blijkbaar wel en hebben ze een afsleepdienst gestuurd.die kwam alleen met de mededeling ik kan U naar mercedes optakelen maar dan staat U daar want ze zijn dicht .Verder geen Hulp De medewerkervan de xxx heeft toen xxx de deur die niet meer dicht ging gesloten . Waardoor wij naar Duitsland gereden zijn enb de volgende dag bij mercedes in xxx geholpen zijn.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Bedrijfswagens
5/4/2025
1
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Bedrijfswagens
25/3/2025
5
Groep JAM
Customer Service
Bedrijfswagens
21/3/2025
5
aangename service graag weer
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Bedrijfswagens
8/3/2025
5
De medewerkers stonden open voor mijn speciale wensen en hebben getracht deze te verwezenlijken.
HerMod
Customer Service
Bedrijfswagens
6/3/2025
5
Heel tevreden. Vooraf al geïnformeerd wat de problemen zijn en of ze die mochten gaan uitvoeren. Daarna correct alles uitgelegd.
HerMod
Customer Service
Bedrijfswagens
6/3/2025
5
Zeer goed geholpen, en een perfecte professionele ontvangst. Reeds xxx jaar last van piepende remmen, dat reeds meermaals in een andere Mercedes werkplaats niet opgelost kon worden, werd bij deze werkplaats wel opgelost.
Groep JAM
Customer Service
Bedrijfswagens
28/2/2025
1
Ter plaatse gegaan voor een probleem aan de remmen, kan pas één maand later een afspraak bekomen. Te weten dat ik een servicecontract complete heb ! Ronduit schandalig !
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Bedrijfswagens
28/2/2025
5
Vriendelijke ontvangst en correcte afhandeling van het probleem, geen overbodige kosten
Groep JAM
Customer Service
Bedrijfswagens
22/2/2025
1
Zeer slechte communicatie. Komen beloftes niet na.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Bedrijfswagens
22/2/2025
5
zeer tevreden. Erg klant vriendelijk.
Groep JAM
Customer Service
Bedrijfswagens
17/2/2025
5
Alles ok Geen klachten Prima service
HerMod
Customer Service
Bedrijfswagens
6/2/2025
5
fijne mensen die geholpen hebben top Auto veel sneller klaar dan verwacht
Groep JAM
Customer Service
Bedrijfswagens
6/2/2025
4
Groep JAM
Customer Service
Bedrijfswagens