De 5-Star Rater is een klanttevredenheidsmeting van Mercedes-Benz. Hiermee stellen we onze klanten en prospects in de gelegenheid om ons te laten weten wat u van onze dienstverlening vindt. Dat kan voor een service verlening zijn of bijvoorbeeld voor een verkoopgesprek van een voertuig. Na ons contact sturen we u een uitnodiging om uw beoordeling op onze site achter te laten en die te waarderen met 1 tot 5 sterren. Natuurlijk streven wij na om u de maximale tevredenheid te bezorgen en nemen alle opmerkingen ter harte om die nog verder te verbeteren. (download hier de volledige 5-star disclaimer)
10/4/2025
5
Vriendelijk onthaal , goede uitleg over uitgevoerde werken
HerMod
Customer Service
Bedrijfswagens
9/4/2025
5
Goede service. Snel en goed geholpen.
Groep JAM
Customer Service
Bedrijfswagens
5/4/2025
1
Ze hebben niets gedaan . Hadden geen vervangende auto Toen ik ze persoonlijk gebeld heb het was 16:50 kreeg ik alleen tehoren sorry we sluiten in 10 min Over de alarmcentrale van mercedes lukte het kontakt blijkbaar wel en hebben ze een afsleepdienst gestuurd.die kwam alleen met de mededeling ik kan U naar mercedes optakelen maar dan staat U daar want ze zijn dicht .Verder geen Hulp De medewerkervan de xxx heeft toen xxx de deur die niet meer dicht ging gesloten . Waardoor wij naar Duitsland gereden zijn enb de volgende dag bij mercedes in xxx geholpen zijn.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Bedrijfswagens
5/4/2025
1
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Bedrijfswagens
25/3/2025
5
Groep JAM
Customer Service
Bedrijfswagens
21/3/2025
5
aangename service graag weer
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Bedrijfswagens
8/3/2025
5
De medewerkers stonden open voor mijn speciale wensen en hebben getracht deze te verwezenlijken.
HerMod
Customer Service
Bedrijfswagens
6/3/2025
5
Heel tevreden. Vooraf al geïnformeerd wat de problemen zijn en of ze die mochten gaan uitvoeren. Daarna correct alles uitgelegd.
HerMod
Customer Service
Bedrijfswagens
6/3/2025
5
Zeer goed geholpen, en een perfecte professionele ontvangst. Reeds xxx jaar last van piepende remmen, dat reeds meermaals in een andere Mercedes werkplaats niet opgelost kon worden, werd bij deze werkplaats wel opgelost.
Groep JAM
Customer Service
Bedrijfswagens
28/2/2025
1
Ter plaatse gegaan voor een probleem aan de remmen, kan pas één maand later een afspraak bekomen. Te weten dat ik een servicecontract complete heb ! Ronduit schandalig !
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Bedrijfswagens
28/2/2025
5
Vriendelijke ontvangst en correcte afhandeling van het probleem, geen overbodige kosten
Groep JAM
Customer Service
Bedrijfswagens
22/2/2025
1
Zeer slechte communicatie. Komen beloftes niet na.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Bedrijfswagens
22/2/2025
5
zeer tevreden. Erg klant vriendelijk.
Groep JAM
Customer Service
Bedrijfswagens
17/2/2025
5
Alles ok Geen klachten Prima service
HerMod
Customer Service
Bedrijfswagens
6/2/2025
5
fijne mensen die geholpen hebben top Auto veel sneller klaar dan verwacht
Groep JAM
Customer Service
Bedrijfswagens
6/2/2025
4
Groep JAM
Customer Service
Bedrijfswagens
28/1/2025
1
ik vind het totaal geen service, ik heb toch een redelijk dure xxx gekocht en ook een onderhoudscontract erbij genomen, nu had ik een melding dat de bandenspanning moest nagekeken worden, ik kan dat zelf ook, steld niks voor maar ik moest toch in de garage zijn voor info ivm een terugroepactie , ik dacht dan vraag ik dat even om wat lucht bij te vullen. 2 weken later krijg ik een factuur van xxx , dat vind ik niet kunnen
HerMod
Customer Service
Bedrijfswagens
27/1/2025
5
Goede ervaring gehad en alles op tijd geleverd.
HerMod
Customer Service
Bedrijfswagens
27/1/2025
1
Belachelijk duur en steeds bellen voor extra geld te verdienen
HerMod
Customer Service
Bedrijfswagens
21/1/2025
5
Vriendelijk en goede service
Groep JAM
Customer Service
Bedrijfswagens
21/1/2025
5
Groep JAM
Customer Service
Bedrijfswagens
18/12/2024
1
een peperdure offerte opstellen om een herstelling niet te hoeven uitvoeren is diep triest, mij zullen ze nooit meer zien bij deze garage en ik zal mijn oprechte menig ook delen met andere mensen, ik ben zelf in het bezit van een hoger technisch diploma en weet heus waarover ik spreek. ze moesten zich schamen.
HerMod
Customer Service
Bedrijfswagens
18/12/2024
5
Groep JAM
Customer Service
Bedrijfswagens
16/12/2024
5
Vriendelijke mensen . Komen snel tot de kern van het probleem en lossen het snel op.
Groep JAM
Customer Service
Bedrijfswagens
16/12/2024
5
Goede medewerkers die mijn wagen onderhouden en opvolgen alsof het hun eigen voertuig is. Ook het onthaal is steeds heel vriendelijk en behulpzaam.
Groep JAM
Customer Service
Bedrijfswagens
14/12/2024
5
zeer vriendelijk en behulpzaam
Groep JAM
Customer Service
Bedrijfswagens
8/12/2024
3
Na een periode van 5 j is radio eindelijk hersteld zoals het zou moeten zijn , echter is er opnieuw een discussie over wie de kosten moet dragen. Was gezegd dat er nieuwe radio in kwam onder garantie maar men stuurt wel netjes factuur op voor nieuwe radio
Groep JAM
Customer Service
Bedrijfswagens
26/11/2024
3
problemen zijn na meerdere interveties niet opgelost. Kost valt momenteel hoog uit, zonder dat het verholpen was.
HerMod
Customer Service
Bedrijfswagens
26/11/2024
5
Vriendelijke bediening en vlotte oplossing van probleem
Groep JAM
Customer Service
Bedrijfswagens
19/11/2024
5
Groep JAM
Customer Service
Bedrijfswagens
19/11/2024
5
Groep JAM
Customer Service
Bedrijfswagens
18/11/2024
5
Groep JAM
Customer Service
Bedrijfswagens
1/11/2024
5
Groep JAM
Customer Service
Bedrijfswagens