10/6/2025
3
Vind de tijd tussen afspraak en uitvoering heel lang (Toch voor een bandenwissel) + 4 weken Verder gaf hij na de wissel onmiddellijk aan dat de bandenspanning niet correct was, iets wat ze niet geloofde in de garage. Gelukkig een foto gemaakt van de melding.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
10/6/2025
4
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
10/6/2025
5
Goed,Vriendelijk,corrrect en goed geïnformeerd
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
9/6/2025
5
Goede afspraken en een relaxte sfeer.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
9/6/2025
4
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
7/6/2025
5
Vlotte en beleefd, duidelijk in de communicatie bij extra zaken die zouden moeten gebeuren aan de wagen deze konden zelfs onmiddellijk uitgevoerd worden.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
6/6/2025
4
Ik heb online een afspraak gemaakt met de bedoeling om te wachten. Deze vraag is me niet gesteld bij het boeken. Blijkbaar kon ik niet wachten op dat moment, en dan sta je daar... Alternatief is per fiets terug naar huis en de auto gaan ophalen per fiets.. het was fris en ik was hier niet op gekleed Dus geen 5 sterren waard..,,
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
5/6/2025
5
goed en vlot geholpen , hopelijk blijft het zo !
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
5/6/2025
5
Super rapide et efficace .
Groep JAM
Sales
Personenwagens
4/6/2025
5
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
4/6/2025
5
Beleefde ontvangst gevolgd door professionele en vriendelijke bediening...
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
4/6/2025
5
Prima service en planning
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
4/6/2025
5
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
4/6/2025
5
Snelle en klantvriendelijke service
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
4/6/2025
4
Uiteindelijke factuur ± 25 % duurder dan eerder opgestelde offerte ... door onvoorziene bijkomende kosten ... is dus even slikken , reparatie wel goed uitgevoerd !!!
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
4/6/2025
5
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
4/6/2025
5
Zeer tevreden, geven altijd goede uitleg als er bijkomende zaken dienen te gebeuren. Personeel ook altijd heel vriendelijk en bereid om te helpen
HerMod
Customer Service
Personenwagens
4/6/2025
5
Op tijd zoals aangegeven, snel en correct.
HerMod
Customer Service
Personenwagens
4/6/2025
5
Ondanks drukte zeer snel geholpen. Klantvriendelijk zowel bij de melding als bij de afhandeling van probleem.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
4/6/2025
5
Erg goed ontvangen en de onderhoudsbeurt netjes uitgevoerd zoals afgesproken. Ook goed geïnformeerd over de verwachte kosten en tijd die ze nodig hadden.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
4/6/2025
2
De afspraken mbt onderhoud verlopen moeizaam. Ook deze keer maak ik een afspraak om 12.50u met de mededeling dat ik erop zou wachten (hier heb ik ook een bevestiging van ontvangen). In de ochtend omstreeks 10.00u krijg ik telefoon met de vraag waar mijn auto is. Blijkbaar werd het hier al verkeerd geregistreerd. Uiteindelijk kon de afspraak dan toch doorgaan. Het zou max. 2u - 2,5u duren. Om 14u werd mijn wagen pas van de parking gehaald. Uiteindelijk heb ik bijna 4u moeten wachten. Dit noem ik geen service voor een merk zoals Mercedes. Onze 2de wagen is een xxx. Daar loopt het altijd vlekkeloos.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
4/6/2025
5
Groep JAM
Sales
Personenwagens
4/6/2025
1
Niet goed, had 7 weken van te voren een afspraak gemaakt. De auto de avond van te voren gebracht zodat ze de hele dag tijd hadden om de beurt te doen. Ik bel om 16 uur op om te vragen wanneer de auto klaar is en krijg een wazige antwoord... wij konden de auto niet vinden (stond recht voor de deur op hun parking) denk dat ze het gewoon vergeten zijn. Ze hebben de beurt nog na 16 uur uitgevoerd.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
4/6/2025
5
Zeer goed. Vriendelijk en duidelijk
Groep JAM
Sales
Personenwagens
4/6/2025
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
4/6/2025
5
We werden perfect geholpen en met raad en daad bijgestaan.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
4/6/2025
5
Professioneel en vriendelijk personeel
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
29/5/2025
5
Werd er vriendelijk ontvangen, kreeg een koffietje aangeboden en kreeg een krant.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
28/5/2025
5
Terugkerend probleem na grondige analyse praktisch en flexibel opgelost met oog voor jarenlange relatie.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
27/5/2025
5
Fijne ervaring met vriendelijke mensen dank jullie wel
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
27/5/2025
5
van begin tot einde is alles vlot verlopen.. goede begeleiding bij keuze van de wagen en zeer goede opvolging na bestelling tot levering
Groep JAM
Sales
Personenwagens
26/5/2025
5
Goede service , alles top geregeld. Pascal : topkerel !
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
26/5/2025
5
Zeer vriendelijk personeel. xxx hebben ons zeer goed ontvangen en deskundige uitleg gegeven.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
26/5/2025
5
Keurig en correct! Gewoon een 10!
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
25/5/2025
5
vriendelijk - duidelijk - behulpzaam - correct in de afspraak
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
24/5/2025
4
Volgens afspraak gemaakt en goede communicatie. Véél te lange reservatie tijd vooraf een normale beurt en voor dringende herstellingen.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
22/5/2025
5
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
22/5/2025
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
21/5/2025
5
Vriendelijk Behulpzaam Top service Video dikke pluspunt
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
21/5/2025
4
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
21/5/2025
5
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
21/5/2025
5
Medewerkers staan altijd klaar om een goede service te geven.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
21/5/2025
5
Duidelijke afspraken aangaande tijdstip van aflevering. Keurig personeel met kennis van zaken.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
21/5/2025
5
Zeer goed service. Zeer vriendelijk
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
21/5/2025
5
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
21/5/2025
3
lange wachten : negatief. ontvangstlokaal : primitief.
HerMod
Customer Service
Personenwagens
21/5/2025
5
Zeer vriendelijk en correct geholpen
HerMod
Customer Service
Personenwagens
21/5/2025
5
HerMod
Customer Service
Personenwagens
21/5/2025
5
Vriendelijk en bekwaam personeel
HerMod
Customer Service
Personenwagens
21/5/2025
5
Goede service, wagen binnen gebracht vervang wagen stond klaar vriendelijk personeel
HerMod
Customer Service
Personenwagens
21/5/2025
4
Geen heb mijn wagen binnengebracht en savonds opgehaald dus geen comunicatie met eender wie
HerMod
Customer Service
Personenwagens
21/5/2025
5
Vriendelijk en behulpzaam, to the point.
HerMod
Customer Service
Personenwagens
21/5/2025
5
Vestiging in xxx is zeker een aanrader, ik ben altijd in xxx geweest met mijn vorige wagen maar heb hier slechte ervaringen aan over gehouden. De service in xxx was TOP.
HerMod
Customer Service
Personenwagens
21/5/2025
5
Uiteraard kan ik de ervaring als positief bestempelen. Het is een nieuwe wagen en dus in het allereerste begin even wennen. Zeker als je vertrekt in sportmodus :)
Groep JAM
Sales
Personenwagens
21/5/2025
5
Het administratief proces neemt veel tijd in beslag. Mogelijk een soort terugkomsessie invoeren, nadat de eerste ervaringen opgedaan zijn. De instellingen op mijn mobiel zijn uitstekend, en uitstekend verlopen.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
21/5/2025
5
Prima Service bij Mercedes xxx. Fijne ontvangst en vlotte afhandeling van het onderhoud Ondertussen mocht ik op een lege bureau zelf ook verder werken; dus geen tijd verlies
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
21/5/2025
2
Als trouwe klant van meer dan xxx jaar bij Mercedes in xxx, stel ik doorgaans hoge verwachtingen aan zowel service als klantgerichtheid - zeker gezien het premium karakter van het merk. Helaas voldoet de huidige xxx niet aan de professionele standaard die men van Mercedes mag verwachten, in het bijzonder wat betreft de behandeling van klanten met personenwagens. De ontvangst voelt niet klantvriendelijk aan en laat geen positief of welkom gevoel achter. De aanpak is afstandelijk en mist de servicegerichtheid die ik in het verleden wél heb ervaren. Samengevat: de receptie is niet meer van deze tijd en doet afbreuk aan de merkbeleving. Mijn algemene waardering is dan ook een 2.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
21/5/2025
5
Vriendelijk, goed geholpen. Correcte service.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
21/5/2025
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
21/5/2025
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
21/5/2025
5
Vriendelijke en duidelijke uitleg en service.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
21/5/2025
4
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
21/5/2025
5
Beste, Ik heb met het kopen van mijn " MERCEDES xxx" een heel positieve ervaring opgedaan dit i.v.m de contacten met de medewerker ! Ook de inloop naar de showroom van MERCEDES xxx gaf me een heel rustig zoek en koop gevoel !
Groep JAM
Sales
Personenwagens
21/5/2025
5
Goede ontvangst , aangename uitleg en goede begeleiding gedurende de volledige periode voor, tijdens en na levering van de wagen. Top.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
21/5/2025
5
Vriendelijke ontvangst , duidelijke uitleg over duur en werkzaamheden.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
14/5/2025
5
Service is goed, onze wagen blijft in top vorm
HerMod
Customer Service
Personenwagens
13/5/2025
5
vriendelijk personeel ,goede servies er was een vervangwagen ter beschikking . kort gezegd alles was en is tip top in orde en bekwaam personeel
HerMod
Customer Service
Personenwagens
12/5/2025
5
Volledig tevreden. Voldoende informatie en opvolging na aankoop.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
12/5/2025
5
Zeer vlot en niet opdringerig.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
12/5/2025
4
Zoals je al in de titel vermeldt, om elkaar beter te kunnen begrijpen.... Vind ik het toch een beetje jammer dat het in eenrichting werkt. Mijn ervaring wees uit op een onderdeel dat stuk was en er werd niet echt naar de klant geluisterd. Neen, er zijn procedures die we moeten volgen van Mercedes werd me verteld Ik geloof best dat men niet naar elke klant kan luisteren maar voor mijn storing ben ik viermaal moeten terug gaan vooraleer het opgelost was. Uiteindelijk had ik het bij het rechte eind. Om maar te zeggen dat men meer vertrouwen mag hebben in de klant die elke dag zijn wagen bestuurt.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
12/5/2025
5
zeer goed geholpen super vriendelijk en behulpzaam
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
8/5/2025
5
Onderhoud is héél vlot gegaan, sneller dan ik had verwacht.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
7/5/2025
5
Alles zeer vlot verlopen en goede communicatie tijdens onderhoud
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
7/5/2025
3
Ik geef een score 3 omdat mijn ervaring deze keer dubbel was ... ik had een aanrijding met een vos gehad waardoor er schade aan de auto was. Ook was er een lekke band (scheur in de zijkant). Door deze lekke band moest de wagen afgesleept worden naar de garage van xxx wat allemaal correct, snel en prima verlopen is waarvoor mijn complimenten. Omdat er geen reservewiel of thuisbrenger bij deze wagen aanwezig is had ik er graag één aangeschaft bij de xxx zodat ik bij de volgende lekke band (hopelijk nooit meer) zelf mijn plan kan trekken en de wagen niet weggesleept hoeft te worden. Echter kon niemand binnen de xxx mij helpen omdat er geen passende tweedehands velg met band of zelfs een thuisbrenger in het filiaal voorradig was ?? Dit verbaasde mij eerlijk gezegd ... hierdoor ben ikzelf opzoek moeten gaan naar een reservewiel terwijl ik eigenlijk had verwacht dat de garage je daarbij toch moet kunnen helpen, vandaar een score 3. Ondertussen is de schade aan de wagen prima hersteld en alles volgens wens verlopen waarvoor mijn dank.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
7/5/2025
5
Vanaf het eerste bezoek tot en met het ophalen van mijn auto verliep heel goed. De medewerkers nemen hun tijd, zijn perfect op de hoogte van de mogelijkheden van de auto en de toepassingen ervan.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
7/5/2025
5
top service om nog een subframe te vervangen bij een voertuig dat toch al heel wat km op de teller heeft
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
7/5/2025
5
zeer vriendelijk onthaald.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
7/5/2025
5
Steeds vriendelijke en professionele medewerkers die ons te woord hebben gestaan.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
6/5/2025
5
Onderhoud was op 2u klaar
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
6/5/2025
5
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
6/5/2025
4
HerMod
Customer Service
Personenwagens
6/5/2025
5
vriendelyk onthaal prima servisch
HerMod
Customer Service
Personenwagens
6/5/2025
5
Vriendelijk en tactvol personeel
HerMod
Customer Service
Personenwagens
6/5/2025
5
Zeer tevreden over het onthaal, de opvolging en afhandeling van het onderhoud!
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
6/5/2025
5
vriendelijke mensen en efficiënte communicatie
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
6/5/2025
5
Groep JAM
Sales
Personenwagens
6/5/2025
5
Zeer tevreden van de service!
Groep JAM
Sales
Personenwagens
6/5/2025
4
Het was de eerste keer dat ik daar ben geweest. Aangenaam contact, vriendelijk en ze luisteren naar de klant. Mvgr
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
6/5/2025
4
Ik ben tevreden zowel over de verkoop als het afleveren van het voertuig .
Groep JAM
Sales
Personenwagens
6/5/2025
5
Vlotte xxx, open, duidelijk en correct. Top .
Groep JAM
Sales
Personenwagens
6/5/2025
5
Heel vriendelijk onthaal , bij het maken van een afspraak voor het onderhoud van mijn wagen alsook bij het brengen en ophalen van mijn wagen. duidelijke uitleg van de uitgevoerde werken aan mijn wagen
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
3/5/2025
1
Totstandkoming van deal kwam vlot en netjes. Aflevering duurde lang doordat het van ander filiaal moest komen. Communicatie rondom dit proces kan beter. Levering heeft ongeveer 6-8 weken geduurd na tekening van demo auto. Na levering drie mankementen. Deze worden door MB opgelost echter bijna 3 mnd wachten waaronder de digitale services van Mercedes Me, waardoor een hoop essentiële functies ontbreken. Na diverse mailtjes geen antwoord en het lijkt erop dat ik dus tot begin juni moet wachten. Onacceptabel!
Groep JAM
Sales
Personenwagens
3/5/2025
5
Zeer goed vriendelijk en correct
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
30/4/2025
5
Altijd correct. Alleen maar positief
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
29/4/2025
5
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
29/4/2025
5
het bezoek bij de garage in xxx was altijd goed vriendelijke ontvangst zoals altijd goede service
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
29/4/2025
5
Vriendelijk onthaal met snelle hulp
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
29/4/2025
4
Tevreden. Een kleine opmerking. Het plaatsen van een marterkastje was duur tov de concurrentie. Misschien een aandachtspunt. Is iets wat makkelijk vergelijkbaar is.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
29/4/2025
5
Zeer fijn onthaal voor het kopen van een auto. Super fijne medewerkers!!
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
29/4/2025
5
Vriendelijk en snel geholpen
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
28/4/2025
5
Prima service, vriendelijk onthaal, correcte afhandeling
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
28/4/2025
1
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
28/4/2025
5
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
27/4/2025
5
gedaan wat is afgesproken en voor een acceptabel bedrag
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
25/4/2025
5
Goede ontvangst en vriendelijk
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
25/4/2025
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
24/4/2025
3
IK heb een onderhoudscontract met Mercedes maar ik stel vast dat steeds meer items niet vallen onder dit contract.
HerMod
Customer Service
Personenwagens
24/4/2025
5
correct, professioneel en timely
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
24/4/2025
5
heel degelijk en goed , behulpzaam en vriendelijke mensen
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
24/4/2025
5
zeer vriendelijk ontvangen en geholpen.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
24/4/2025
5
Uitstekend! Correcte informatie, vriendelijke bediening, perfecte uitvoering van overeengekomen onderhoudscontract!
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
24/4/2025
5
Altijd correct en beleefd
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
24/4/2025
4
Meer dan een uur om banden te wisselen lijkt me wat overdreven. Ik bewaar de banden thuis. Voor het transport leg ik plastiek in de wagen om de zetels te beschermen. Bij het uithalen van de propere banden is deze bescherming wat verschoven, maar bij het terugplaatsen van de vervangen en vuile banden werd de plastiek niet meer teruggelegd, met vuile zetels tot gevolg.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
24/4/2025
5
Goede uitleg en vriendelijk.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
23/4/2025
5
Goed georganiseerd, vriendelijk personeel.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
23/4/2025
5
Goed ontvangen. Bij ophaling volledig uitgelegd wat de oorzaak was.
HerMod
Customer Service
Personenwagens
23/4/2025
5
Helemaal prima, had de afspraak verkeerd in mijn agenda genoteerd, dus kwam een dag te laat bij de garage aan. Vriendelijke ontvangst en meteen gekeken of het nog mogelijk was het onderhoud die dag nog uit te voeren. Fijn geregeld, leenauto gekregen en alles dezelfde dag afgewerkt. TOP.
HerMod
Customer Service
Personenwagens
23/4/2025
3
Proberen steeds nog van alles te verkopen ... ook al heb ik onderhoudscontract . Zeer vervelend !!
HerMod
Customer Service
Personenwagens
23/4/2025
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
23/4/2025
2
Zeer lange wachttijd, meer dan 6 weken voor een afspraak te kunnen plannen. Uiteindelijke service was goed, alsook het contact met de xxx. Zeer vriendelijk personeel.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
23/4/2025
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
15/4/2025
5
Kan niet beter. Duidelijke prijsofferte, correcte eindprijs! Vriendelijk en behulpzame medewerkers die met je meedenken.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
13/4/2025
5
Groep JAM
Sales
Personenwagens
10/4/2025
4
Ik veronderstel dat de service correct is uitgevoerd. Ik was liever bij het voertuig gebleven zodanig dat ik hierover ook zeker kon zijn. Bij de aankoop heb ik ook een Kare-contract afgesloten. Hiermee werd bij de facturatie geen rekening gehouden waardoor ik teveel betaald heb. Na de melding is dit wel gecorrigeerd. Eerlijkheidshalve dien ik te melden dat de aankoop in een ander filiaal is gebeurd. Indertijd werd mijn Mercedes bedrijfswagen bij elke servicebeurt ook gewassen. Spijtig dat dit niet is gebeurd of niet meer gedaan wordt.
HerMod
Customer Service
Personenwagens
9/4/2025
5
Vriendelijk stipt en professioneel
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
9/4/2025
5
Goede service, vriendelijk en snel afgehandeld
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
9/4/2025
5
Zeer goed ontvangen en voldoende info gehad
Groep JAM
Sales
Personenwagens
9/4/2025
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
9/4/2025
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
9/4/2025
5
Zeer professioneel en snel geholpen. Heel erg vriendelijke medewerkers die klaarstaan voor advies. Top team in Bree.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
9/4/2025
5
Hele fijne en goede uitleg gekregen. Super vriendelijk! Aanrader!
Groep JAM
Sales
Personenwagens
8/4/2025
4
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
7/4/2025
5
Goed ontvangen, goede informatie gekregen
Groep JAM
Sales
Personenwagens
6/4/2025
5
een zie aangename ervaring ,
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
6/4/2025
5
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
6/4/2025
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
5/4/2025
4
On that'll was supervriendelijk
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
5/4/2025
5
HerMod
Customer Service
Personenwagens
5/4/2025
5
Prima service. Goede uitleg en afhandeling
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
4/4/2025
5
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
4/4/2025
5
vlotte afhandeling van de onderhoudsbeurt en bandenwissel, duidelijke factuur
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
4/4/2025
5
Prima, goede ontvangst, wagen weer in topconditie.
HerMod
Customer Service
Personenwagens
4/4/2025
5
Correcte ontvangst en duidelijke uitleg
Groep JAM
Sales
Personenwagens
4/4/2025
5
Persoonlijk vriendelijk en altijd professioneel
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
4/4/2025
4
Vriendelijke service - stipte afspraken - correcte opvolging van problemen
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
26/3/2025
4
HerMod
Customer Service
Personenwagens
25/3/2025
1
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
25/3/2025
5
Heel goed! Vlotte communicatie
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
25/3/2025
4
De ervaring is nog slechts beperkt. Maar Ok Levertijd was wel erg lang
Groep JAM
Sales
Personenwagens
25/3/2025
5
Het ontvangst was zeergoed.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
25/3/2025
4
We werden bij xxx goed ontvangen. De wagen en documenten zijn goed overlopen met ons.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
25/3/2025
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
21/3/2025
5
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
21/3/2025
5
Groep JAM
Sales
Personenwagens
21/3/2025
5
zeer vriendelijk personeel !
Groep JAM
Sales
Personenwagens
20/3/2025
5
Vriendelijke en behulpzame ontvangst en professionele service.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
20/3/2025
3
Ordinary. Nothing special.
HerMod
Customer Service
Personenwagens
20/3/2025
5
Vriendelijk onthaal. Plaats voorzien om te wachten, hier kon men desgewenst van een warme of koude drank genieten. Voor elk extra uitvoering van onderhoud, buiten de service die nodig was, werd eerst toestemming gevraagd en werd de prijs hiervan vernoemd.
HerMod
Customer Service
Personenwagens
20/3/2025
1
zeer ontevreden over de duurtijd van mijn bezoek. Ik ben zelfstandig en heb duidelijk bij het boeken gevraagd of er een vervangwagen nodig was. Mijn onderhoud zou slechts één uur duren dus ik kon er op wachten. Het heeft echter 3 uren geduurd. De reden : een update die niet voorzien was en zelfs aangerekend werd ... Als ik dan ga zien in de app zie ik dat die daar gratis kan gedownload worden. Echt niet tevreden.
HerMod
Customer Service
Personenwagens
20/3/2025
5
Volledige uitleg gekregen, professioneel aangepakt.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
20/3/2025
5
Zeer vriendelijk, respectvol. Iedereen is op zoek naar de juiste oplossing die past bij de budget van de klant. Duidelijke communicatie, behulpzaam.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
20/3/2025
5
Alles is volgens afspraak verlopen.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
20/3/2025
5
Zeer behulpzaam via telefoon als mondeling ter plaatsen
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
20/3/2025
5
Groep JAM
Sales
Personenwagens
11/3/2025
4
vlotte afspraak, goede opvolging, klantvriendelijk
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
7/3/2025
1
Zeer pover. Foutief geïnformeerd, naar huis gestuurd met een herstel offerte van bijna xxx euro, bij een andere garage laten oplossen voor xxx euro. Dus zeer zeer misnoegd. Xxx is ons als klant kwijt hierdoor.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
7/3/2025
5
Vriedelijk en behulpzaam personeel. Absoluut nergens over te klagen. Typische Mercedes service -:)
HerMod
Customer Service
Personenwagens
7/3/2025
5
Servicegericht, zeer vriendelijk, behoefte van de klant wordt goed uitgevraagd. Top!
Groep JAM
Sales
Personenwagens
7/3/2025
5
Meer kan een welwillend mens niet verwachten van service. Top garage!
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
7/3/2025
5
Zeer vriendelijke en uiterst professionele service.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
6/3/2025
5
Zeer correcte service en prijs.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
6/3/2025
2
Ik heb 2.5 maanden moeten wachten op een wisselstuk/reparatie, terwijl mijn nieuwe auto xxx slechts +-3 maanden levertijd had. Communicatie was niet correct. Ik ben eind november langs geweest in de garage om probleem te laten vaststellen (massage van bestuurdersstoel functioneerde niet). Na vaststelling van het probleem, meldt men mij dat, indien ik tijd heb (enkele uren), ze de reparatie dadelijk kunnen doen. Ik heb bedankt en een nieuwe afspraak gemaakt hiervoor. Dat was 3 weken later. De dag voor de afspraak belt men mij met de boodschap dat het wisselstuk niet binnengekomen is. Begrijpe wie begrijpen kan, maar 3 weken eerder kon men het dadelijk maken! Men ging mij contacteren als het wisselstuk er was, maar ze konden geen timing geven. Geen bericht totdat ikzelf het initiatief genomen heb om te informeren (midden xxx) en dan kreeg ik te horen dat het stuk er nog steeds niet was. Weer weken stilte vanuit de garage, zonder contact, en dan heb ik een persoonlijke kennis bij Mercedes xxx gecontacteerd. Deze heeft zijn hoge connectie in BE gecontacteerd en ik heb via hen, een week later, bericht gekregen dat het stuk plots geleverd zou worden eind januari. Goed nieuws op zich, alleen krijg ik pas een week later telefoon van de garage om dit te melden, met gevolg dat de reparatie nog 14 dagen later pas kon uitgevoerd worden. Om te eindigen met toch een positieve noot: De herstelling is uiteindelijk gebeurd en nu werkt alles
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
6/3/2025
3
GOede ontvangst.. Correcte melding dat de werken klaar waren. afhalen zonder tijdverlies.
HerMod
Customer Service
Personenwagens
6/3/2025
5
We zijn perfect geholpen en te woord gestaan. Ook prima op de hoogte gebracht van het probleem en meteen een oplossing geboden. Vooraf duidelijke communicatie over de kosten.
HerMod
Customer Service
Personenwagens
6/3/2025
5
HerMod
Customer Service
Personenwagens
6/3/2025
5
Groep JAM
Sales
Personenwagens
6/3/2025
5
Over de 3 bezoeken heen, enkel maar goeds te vertellen. Alles met een Glimlach en de nodige uitleg. Top
Groep JAM
Sales
Personenwagens
6/3/2025
5
Groep JAM
Sales
Personenwagens
6/3/2025
5
Vriendelijk en correct geholpen.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
6/3/2025
4
De auto moest een hele dag binnen voor een onderhoud van een elektrische xxx de meldingen in de app geven aan dat er pas late namiddag aan gestart werd. Ik gaf begin van de dag door dat ik om 21h een vlucht moest halen in xxx. Kon de auto pas oppikken rond 17h30. Dat is jammer dat er geen rekening mee wordt gehouden.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
6/3/2025
4
Vriendelijke ontvangst, goede service, navraag of iets vervangen mag worden. Minder: automatische mail voor uitnodiging afspraak te maken. Ik doe dat en krijg dan de dag nadien telefoon dat ik een afspraak moet vastleggen. Als je iets automatiseert, moet je ook de koppeling maken met de andere gegevens.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
6/3/2025
5
Groep JAM
Sales
Personenwagens
6/3/2025
5
iedereen is vriendelijk en behulpzaam voor mij geweest
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
6/3/2025
5
de medewerker is een top gast. Altijd even vriendelijk. Er is geen vraag teveel voor hem.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
6/3/2025
5
Groep JAM
Sales
Personenwagens
6/3/2025
4
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
6/3/2025
2
Er was alweer meer werk aan mijn wagen en was dus niet klaar op de afgesproken dag. Daar is niemand die daar iets aan kan (wil) doen als ik er over klaag, is het allemaal toeval of omdat ik veel km rijd. Aan dat soort antwoorden heb ik niets.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
28/2/2025
4
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
28/2/2025
5
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
28/2/2025
5
Prima goede service vriendelijk personeel top team .
HerMod
Customer Service
Personenwagens
28/2/2025
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
27/2/2025
5
Je wordt er behandelt als klant. niet als een nummer
Groep JAM
Sales
Personenwagens
24/2/2025
2
ontvangst, betaling: gedeeltelijk top, gedeeltelijk arrogant en ongeinteresseerd uitgevoerde werken: goed uitvoeringstermijn reparatie: onvoldoende, eerste afspraak ok vervolgasfpraak 1 maand later hierdoor rond rijden met een niet gekeurde auto
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
24/2/2025
1
Totaal niet tevreden. Reeds klant sinds xxx, toch geen meerwaarde. Wagen meermaals een ganse dag achter gelaten, altijd een excuus om het niet op te lossen. Ook wanneer er bijkomend onderzoek moet gebeuren in mijn dossier over de laadsnelheid aan snelladers weigeren ze met mijn wagen naar een snellader met meer dan 200A (max 60kw) te rijden, ze doen dat liever met een andere xxx uit hun eigen fleet om te testen wat die wagen doet, terwijl het probleem zich voor doet aan mijn wagen. Dit is pure tijdverspilling en medewerker xxx gaat zelfs de schuld en verantwoordelijkheid bij de klant leggen en geeft aan dat MB niet alle uren betaalt en zij ook niet bereid zijn het nodige onderzoek te doen onder garantie omdat dat toch niet vergoed wordt. Ik heb hier als klant niks aan, maar dit soort uitspraken toont wel aan dat echt helpen er niet in zit. Ik ben absoluut ontevreden.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
24/2/2025
5
Vriendelijk en behulpzaam
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
24/2/2025
5
Correcte info betreffende nodige interventies + prijzen, spijtig dat enkele electronische (auto)commando's niet werken na de ingrepen, er wordt opvolging voorzien op xxx
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
23/2/2025
3
Vriendelijk maar probleem nog niet opgelost na 3de keer
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
23/2/2025
1
Na de eerste servicebeurt in 2022 kreeg ik de melding dat er te weinig motorolie aanwezig was. Na een bezoek aan de garage in xxx werd een niet geringe hoeveelheid olie toegevoegd. Ik heb toen ook1 liter motorolie gekocht om bij herhaling van zo een storing onderweg te kunnen ingrijpen. Na de servicebeurt deze maand kreeg ik gisteren (de eerste keer dat ik niet elektrisch reed) de melding Oliepeil verlagen, en moest nog xxx km met de motor doorrijden omdat ik geen elekrische lading meer had. De boordcomputer geeft aan dat meer dan 20% te veel olie gebruikt werd. Ik wil schriftelijk weten wat de mogelijke gevolgen zijn van het rijden met 20% te veel olie gedurende 50 km, en heb. eerlijk gezegd, het vertrouwen in jullie garage verloren.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
23/2/2025
5
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
23/2/2025
5
vriendelijk onthaal bij de start, een glimlach en duidelijke boodschap over het verloop van de servicebeurt. Telefoontje tussendoor wegens opgemerkte slijt aan remblokken en remschijven. Auto terug kunnen gaan oppikken op geplande tijdstip
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
23/2/2025
3
Ik heb de indruk dat ze me vanalles wilden aansmeren dat ik niet nodig heb, en wat niet in het normale onderhoud is voorzien. Dit vind ik uiterst onaangenaam. Verder ga ik ervanuit dat het onderhoud gebeurt is zoals het hoort te zijn.
HerMod
Customer Service
Personenwagens
23/2/2025
4
HerMod
Customer Service
Personenwagens
23/2/2025
5
Afspraak correct. Service prima.
HerMod
Customer Service
Personenwagens
23/2/2025
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
23/2/2025
5
Vriendelijk en positief zoeken naar oplossingen.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
23/2/2025
4
Service goed maar wachttijd voor herstelling redelijk lang
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
23/2/2025
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
23/2/2025
5
Uitstekend geholpen. Alles volgens afspraak juist uitgevoerd.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
23/2/2025
4
Vriendelijke ontvangst. Afhandeling vh probleem snel en goed opgelost.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
23/2/2025
4
Vriendelijk en behulpzaam onthaal.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
23/2/2025
4
Ik ben al een paar keer in een korte periode geweest voor het onderhoud (storing) aan mijn auto die ik pas een half jaar heb gekocht en ik kan alleen maar zeggen dat ik elke keer goed geholpen ben. Alleen is de storing afgelopen week weer terug gekomen.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
23/2/2025
5
Vriendelijk, alles netjes op tijd. Zelfs een Mercedes-fiets meegekregen om mij te verplaatsen.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
22/2/2025
5
Groep JAM
Sales
Personenwagens
21/2/2025
5
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
17/2/2025
5
Goed service heel vriendelijke
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
16/2/2025
4
Vlotte service aan een op voorhand afgesproken tarief
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
16/2/2025
4
Onderhoud goed uitgevoerd
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
16/2/2025
4
Duidelijke uitleg over de uitgevoerde werken en vriendelijke medewerker
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
15/2/2025
3
Voor een kleine beurt had ik om 13.00 uur een afspraak gepland. Om 16.45 was de auto pas klaar. Bijna 4 uur moeten wachten
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
15/2/2025
5
Ik ben zeer tevreden over de service Vriendelijk en behulpzaam Een aanrader
HerMod
Customer Service
Personenwagens
15/2/2025
5
Ik ben goed geholpen en kreeg uitleg over de my mercedes app. De registratie werd door de werknemer uitgevoerd en uitgelegd.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
11/2/2025
5
Zeer vriendelijk onthaal. Goed geïnformeerd. Uitgebreide uitleg. Goede opvolging.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
10/2/2025
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
10/2/2025
5
alles vlot verlopen en zeer vriendelijk
Groep JAM
Sales
Personenwagens
9/2/2025
5
alles perfect geregeld zoals afgesproken
Groep JAM
Sales
Personenwagens
7/2/2025
1
De communicatie tussen het onderhoud en de dienst facturering is niet correct . Betalingen moeten doen voor diensten die echter niet gedaan zijn.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
7/2/2025
5
Correct en zeer vriendelijk
HerMod
Customer Service
Personenwagens
7/2/2025
5
* Bekwame medewerkers,voorwaarden aankoop en overname gerespecteerd * Overdracht nieuwe wagen met instructeur en eerste kennismaking verliep vlot * Bijkomende info ter plaatse was nodig en verliep goed
Groep JAM
Sales
Personenwagens
7/2/2025
5
Vlotte manier om afspraak in te plannen en vervangwagen te vragen. Onderhoud zonder problemen verlopen en ook vervangwagen prima in orde.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
7/2/2025
1
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
7/2/2025
4
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
7/2/2025
5
Zeer vriendelijk en correct.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
6/2/2025
5
Groep JAM
Sales
Personenwagens
6/2/2025
5
Goede communicatie en fijne aflevering. Bij aflevering 1 minpuntje dat de auto niet helemaal opgeladen was zoals voorzien. Wel open communicatie hierover
Groep JAM
Sales
Personenwagens
5/2/2025
5
Goed, alles zoals afgesproken.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
5/2/2025
3
Dubbel. Aanvankelijk dacht men wel dat de kosten inbegrepen waren in mijn onderhoudscontract, uiteindelijk niet. Niemand heeft me aangetoond waarom dit niet inbegrepen was.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
5/2/2025
5
Goed bereikbaar en een vriendelijke ontvangst
Groep JAM
Sales
Personenwagens
29/1/2025
4
HerMod
Customer Service
Personenwagens
28/1/2025
5
Fijne probleemomschrijving met snelle en correcte uitvoering
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
28/1/2025
5
Correcte ontvangst , professioneel , alle vragen werden meer dan beantwoord
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
28/1/2025
5
Correcte behandeling ,juiste informatie, tel. op de hoogte gebracht van evt. extra onkosten en op de afgesproken tijd stond de auto ook netjes klaar.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
27/1/2025
5
Tevreden. Correcte naleving van de afspraak. Zeer hartelijke ontvangst en voldoende tijd gekregen voor de nodige uitleg en informatie. Top.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
27/1/2025
3
Onderhoud en tijd was goed, afspraak over gratis vervangwagen wordt steeds vergeten.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
27/1/2025
4
Correct uitgevoerde werken
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
27/1/2025
5
vriendelykheid goed uitleggen
HerMod
Customer Service
Personenwagens
27/1/2025
5
Geweldige dienst en vriendelijke service
Groep JAM
Sales
Personenwagens
27/1/2025
4
zeer goed. De personeel is zeer vriendelijk en gedienstig . De medewerker xxx komt steeds vragen of er nog vragen zijn en of hij mij ergens mee kan helpen.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
27/1/2025
3
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
27/1/2025
5
Correcte afspraken en goede reparatie
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
26/1/2025
3
We werden goed begeleid in de aankoop van onze nieuwe electrische auto . Toch was de informatie voor ons op korte tijd te overweldigend We missen wel een instructieboekje zodat we op. Ons gemak al het gebruik van onze auto kunnen nalezen Heel erg spijtig dat dat er niets meer is . Gezocht op you tube doch ook onvindbaar zodat we niet op de hoogte zijn van de laatste snufjes
Groep JAM
Sales
Personenwagens
23/1/2025
4
Bij laatste beurt was er geen versnellingsbakolie vlg de medewerker en moest ik enkele dagen later extra terug komen. Vind ik klungelig / onprofessioneel van het bedrijf en voor mij extra kosten en tijdverlies.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
23/1/2025
5
Men heeft de nodige tijd uitgetrokken voor opmaak en bespreking van de offerte, de diverse opties...
Groep JAM
Sales
Personenwagens
22/1/2025
2
Graag wil ik mijn teleurstelling uiten over mijn recente ervaring bij jullie. Bij aankomst voor mijn afspraak om de bandendruk te controleren en eventueel aan te passen, kreeg ik te horen dat ik ook naar een pompstation had kunnen gaan. Dit werd gezegd terwijl ik een onderhoudscontract bij jullie heb, waarin ik juist verwacht dat zulke basiszaken professioneel en zorgvuldig door jullie worden verzorgd. Het komt helaas niet als een verrassing, want dit is niet de eerste keer dat ik teleurgesteld ben in de service. Ik waardeer klantvriendelijkheid en kwaliteit, en op dit moment heb ik het gevoel dat die verwachtingen niet worden waargemaakt.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
22/1/2025
5
Iedereen doet zijn best om je zo goed mogelijk te helpen.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
22/1/2025
5
Goede ervaring. Mogelijk te vervangen onderdelen worden eerst gecommuniceerd via mail vooraleer te vervangen. De klant weet ook direct de kostprijs.
HerMod
Customer Service
Personenwagens
22/1/2025
5
Problemen met bandenspanning van mijn wagen, maar de agenda bij de garage stond vol. Ik mocht gewoon zonder afspraak(op een zelf gekozen moment) langskomen. Ze hebben me daarbovenop ook nog eens heel snel verdergeholpen en een drankje aangeboden :-) Bedankt voor de service!
HerMod
Customer Service
Personenwagens
22/1/2025
5
Vlotte en vriendelijke bediening
HerMod
Customer Service
Personenwagens
22/1/2025
4
Als er de mogelijkheid wordt geboden om een elektrische fiets te gebruiken tijdens het onderhoud mogen deze fietsen met dezelfde aandacht en kwaliteit onderhouden en klaargezet worden als de auto's die onderhouden worden. Dit betekent: opgepompte banden, geen rammelende slijkplaten en batterijen die werken en opgeladen zijn.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
22/1/2025
5
Groep JAM
Sales
Personenwagens
22/1/2025
4
Er zijn enkele puntjes waar wij het niet over eens geraakt zijn (prijs overname, vervanging (mits een opleg) van de zomerbanden door 4-seizoensbanden.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
22/1/2025
2
deze keer was ik zeker niet tevreden. xxx heeft zich niet gehouden aan het afgesproken uur een de xxx was vergeten om mijn bandenspanning na te kijken!!
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
22/1/2025
5
Groep JAM
Sales
Personenwagens
22/1/2025
4
Groep JAM
Sales
Personenwagens
22/1/2025
5
het was leuk om tot een overeenkomst te komen bij aanschaf van onze nieuwe Mercedes en zijn geweldig goed geholpen door xxx
Groep JAM
Sales
Personenwagens
21/1/2025
1
Heel laat afspraak tijden
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
21/1/2025
4
Goed,en vriendelijk onthaal
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
21/1/2025
1
zeer ontevreden, nadat wagen werd afgekeurd wegens uitstoot met amper xxx km, zijn er onderdelen besteld, xxx€ na een half jaar wachten waren deze nog niet geleverd! ben naar andere garage gegaan ,zelfde dag naar keuring en goedgekeurd! en dit voor een vierde van de vraagprijs bij mercedes xxx!
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
21/1/2025
5
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
21/1/2025
5
Eerste kennismaking was wat minder maar is in orde gekomen!
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
21/1/2025
5
Geweldige positieve ervaring,zeer behulpzaam en goede terugkoppeling kortom hele fijne ervaring hier mogen de Nederlandse dealerbedrijven zich eens een voorbeeld aan nemen.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
21/1/2025
1
Ben niet tevreden omdat ik de storing van de xxx heb laten vervangen .de richting aan wijzers gaan nu wel maar heb nog altijd geen verlichting in de hendel links ?
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
21/1/2025
1
Fout bij facturatie Herstellingen die onder garantie vallen toch willen aanrekenen Herstelling niet gebeurd en Na melding geen opvolging. Jammer.
HerMod
Customer Service
Personenwagens
21/1/2025
5
Na meerdere aankopen van Mercedes wil ik u bedanken voor de geweldige service . xxx heeft deze ervaring echt geweldig gemaakt . Van het bestellen van de wagen tot het in ontvangst nemen was zo professioneel.. 10 uit 10
HerMod
Customer Service
Personenwagens
21/1/2025
5
HerMod
Customer Service
Personenwagens
21/1/2025
2
Zou eens actief gebeld willen worden over de status van mijn probleem
HerMod
Customer Service
Personenwagens
21/1/2025
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
21/1/2025
5
Zeer dynamisch en vlot. Alles keurig afgewerkt.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
21/1/2025
5
zeer goede service en vriendelijk ontvangen
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
21/1/2025
4
Vriendelijk personeel, goede service en duidelijke communicatie
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
21/1/2025
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
21/1/2025
4
Het blijft lang wachten, maar over het onderhoud zelf heb ik niets negatief te vertellen
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
21/1/2025
4
Correcte en snelle uitvoering op de dag van de afspraak. Ik kon wel pas 5 à 6 weken na het maken van de afspraak terecht in het Servicepunt
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
21/1/2025
5
Correcte afhandeling en duidelijke toelichting over de gedane werkzaamheden.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
21/1/2025
5
Goede afspraak , alles goed .
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
21/1/2025
5
Vriendelijk personeel, heel tegemoetkomend bij het oplossen van het probleem, heel correcte dienstverlening
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
13/1/2025
4
Prima ervaring, goede ontvangst, goede afhandeling van de aankoop tot levering
Groep JAM
Sales
Personenwagens
13/1/2025
5
Zeer goede begeleiding en vlotte afhandeling en service .
Groep JAM
Sales
Personenwagens
13/1/2025
5
prettige ontvangst en uitleg waar nodig
Groep JAM
Sales
Personenwagens
13/1/2025
5
Geweldige vriendelijke service, goede eerlijke adviezen en streven naar perfectie. Er werd de tijd genomen om mij alle optie uit te leggen, zonder opvallende verkooptechnieken. Na het bestellen werd ik netjes op de hoogte gehouden van de volgende stappen. En bij de afhaling werd ik zeer vriendelijk en persoonlijk ontvangen. Zeer aangename ervaring!
Groep JAM
Sales
Personenwagens
13/1/2025
5
Zeer vriendelijk onthaal. Een prima uitleg, niets was teveel om uit te leggen of te berekenen voor de aankoop. Inclusief een testrit. Na de aankoop werden we constant op de hoogte gehouden tot bij de overhandiging van de wagen. Een topservice, meer kunnen we er niet van maken!
Groep JAM
Sales
Personenwagens
25/12/2024
5
HerMod
Customer Service
Personenwagens
19/12/2024
5
werk conform afspraak en onder garantie gedaan. Prettige ontvangst en prima wachtmogelijkheden
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
18/12/2024
5
Vlotte service, goede uitleg factuur
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
18/12/2024
5
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
18/12/2024
5
Vriendelijk en technisch goed
HerMod
Customer Service
Personenwagens
18/12/2024
4
Zakelijk met de nodige aandacht voor onze opmerkingen.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
18/12/2024
5
Vriendelijk personeel, hulpvaardig.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
18/12/2024
5
heel aangenaam, professioneel en correct
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
18/12/2024
5
Correct met een vriendelijk onthaal. Stipte afspraken en goede communicatie.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
18/12/2024
1
Er wordt niet probleemoplossend gedacht .. klant staat niet centraal.. weinig tot geen binding met de klant
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
18/12/2024
1
Ondanks een afspraak gemaakt te hebben 2 maanden op voorhand. Auto niet volledig klaar gemaakt. Ik moest nieuwe afspraak maken, pas eind xxx om verdere herstelling. Mijn auto nieuw gekocht bij xxx is 15 jaar oud, dus tijd voor een nieuwe te kopen. Maar vermits het altijd wel iets is, wat betreft de service, zal het geen Mercedes worden.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
18/12/2024
5
Vriendelijk en volgt de afspraken
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
18/12/2024
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
18/12/2024
5
Daar kunnen ze in Nederland nog wat van leren.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
18/12/2024
4
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
17/12/2024
5
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
17/12/2024
4
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
16/12/2024
5
Goede service en snel geholpen
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
16/12/2024
5
vlotte afhandeling bandenwissel
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
16/12/2024
5
Altijd vriendelijk en bekwame mensen en goede service
HerMod
Customer Service
Personenwagens
16/12/2024
5
Uitermate professioneel, in ieder opzicht.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
16/12/2024
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
16/12/2024
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
16/12/2024
1
ik ben zeer tevreden over het werk waar ik niet tevreden over ben is het feit dat schokdempers van mijn glc stuk zijn na nog geen xxx en dat mercedes daar niet in tussenkomt ik denk niet dat je dan kan zeggen dat mercedes een ster waardig is
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
16/12/2024
5
Groep JAM
Sales
Personenwagens
16/12/2024
4
langere wachttijd door extra constatering
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
16/12/2024
2
teleurstellend is mijn gevoel helaas
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
16/12/2024
5
Groep JAM
Sales
Personenwagens