28/8/2025
5
HerMod
Customer Service
Personenwagens
26/8/2025
5
Zeer goed. Alles netjes geregeld en afgehandeld.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
25/8/2025
5
Een goede, betrouwbare autodealer zoals xxx is een cruciale schakel in de totale ervaring en tevredenheid met een auto. Wij zijn meer dan tevreden.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
25/8/2025
4
Druk, niet altijd dezelfde medewerker....maar het geheel was best goed, proefrit ging niet omdat deze auto toen ik hem kocht nog niet te zien was/ nog niet bestond, en daar heb ik zelf genoegen mee genomen.
HerMod
Customer Service
Personenwagens
25/8/2025
5
Buitengewoon klantvriendelijk en hele goeie service
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
25/8/2025
5
Goede service. Oplossingsgericht denken met aandacht voor de klant.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
22/8/2025
2
teleurstellend, telkens mijn wagen voor een onderhoud geweest is, is er binnen de week weer iets stuk. Toeval zegt men iedere keer.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
21/8/2025
5
zeer vriendelijk, goed ontvangen , goede uitleg gehad !
Groep JAM
Sales
Personenwagens
21/8/2025
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
20/8/2025
3
Ze hebben niet kunnen vinden wat er mis is met de auto, het display verspringt voortdurend maar weten niet wat het is
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
20/8/2025
5
Vriendelijk onthaalt en goede uitleg over bepaalde zaken die we niet vonden in de auto
HerMod
Customer Service
Personenwagens
20/8/2025
5
Heel tevreden. Fijn en vriendelijk ontvangen en geholpen.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
20/8/2025
5
Alles tiptop in orde volgens de afspraak, wagen perfect in orde gebracht
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
20/8/2025
5
Perfecte service na afspraak. Goede info bij ontvangst auto en bijkomende info overreiniging van airco en injectie. Bijkomende kosten goed geïnformeerd met video. Overlopen van uitgevoerde werken bij terughalen voertuig.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
20/8/2025
5
Zeer vak is bekwaam , vriendelijk en behulpzaam personeel.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
20/8/2025
5
Snelle afspraak. Professioneel en klantgericht. Vriendelijkheid, goede en volledige informatie. Ik voelde mij behandeld als een belangrijke klant. Correcte afspraak in verband met een mogelijke doorverkoop van mijn oude voertuig.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
20/8/2025
4
Vlotte service, goede info, klantgericht.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
20/8/2025
5
Hartelijke en professionele ontvangst en uitleg
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
20/8/2025
4
Goede uitleg over de diverse types auto's alwaar wij interesse in hadden. Voldoende tijd genomen om ons in de gelegenheid te stellen om de juiste keuze te maken in stijlen, extra vwb uitrusting en motor keuze.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
12/8/2025
4
Wacht nog steeds op de keuring van de trekhaak,reeds 1 maand.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
12/8/2025
5
Vriendelijke ontvangst door alle personeelsleden. Gewoonweg super service
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
12/8/2025
5
Vriendelijk aan telefoon en via e-mail. Duidelijke omschrijving van gedane werkzaamheden en zaken die nog gepland dienden te worden.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
12/8/2025
5
Bedankt voor de correcte en goede service, van onthaal tot en met uitvoering.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
11/8/2025
4
Ik zeer tevreden over de medewerker xxx
Groep JAM
Sales
Personenwagens
11/8/2025
5
Groep JAM
Sales
Personenwagens
11/8/2025
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
11/8/2025
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
8/8/2025
5
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
8/8/2025
5
Zeer goed geholpen bij xxx. We zijn ook in xxx geweest. Hier is de service en klantvriendelijkheid waardeloos in vergelijking met xxx.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
6/8/2025
5
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
6/8/2025
5
Zeer positief: een vraag voor afspraak voor onderhoud wordt vrijwel meteen en correct beantwoord. Er is ook veel flexibiliteit bij het vastleggen van de afspraak. Ontvangst in het servicepunt is altijd aangenaam en de gevraagde service wordt stipt en feilloos uitgevoerd. Een echte aanrader dus!
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
5/8/2025
4
The last visit was okay, I was happy with the service and price, something I can't say when I was there before!
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
5/8/2025
4
Erg goed behandeld. Was aangenaam verrast.
HerMod
Customer Service
Personenwagens
5/8/2025
5
HerMod
Customer Service
Personenwagens
5/8/2025
5
Het was de eerste keer dat ik bij de xxx onderhoud ging laten doen. Zij hebben mij zeer goed geholpen en zij hebben zelfs de moeite gedaan om achteraf mij een mail te sturen die bevestigde, betreffende mijn drie jaar onderhoudsservicepakket van Mercedes. Tot nu toe zeer tevreden van de dealer.
HerMod
Customer Service
Personenwagens
5/8/2025
5
Zeer hulpvaardig en professioneel geholpen
Groep JAM
Sales
Personenwagens
5/8/2025
4
Groep JAM
Sales
Personenwagens
5/8/2025
5
Wij zijn heel goed ontvangen, heel vriendelijk en goede uitleg gehad ! ze nemen de tijd voor jou .
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
5/8/2025
1
Ik zal nooit nog een voertuig in xxx kopen.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
5/8/2025
5
Professioneel en vriendelijk personeel.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
5/8/2025
5
Correct volgens afspraak.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
5/8/2025
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
5/8/2025
5
Zeer vriendelijk en bekwaam, uitleg over het onderhoud wat er ging- en wat er gebeurt was. Er wordt zelfs koffie of frisdrank aangeboden. Correct met betaling en uitleg over het uitgevoerd werk.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
4/8/2025
3
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
3/8/2025
5
Prima service, vriendelijk en behulpzaam personeel!
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
31/7/2025
5
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
31/7/2025
5
Snel en vriendelijk geholpen.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
30/7/2025
5
xxx excelleert in vakbekwaamheid en klantvriendelijkheid. xxx vormen een dermate hecht en professioneel team dat ik intussen al een halve eeuw in het volste vertrouwen kies voor deze topper onder de autozaken.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
30/7/2025
5
Super staff, great service!
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
30/7/2025
4
zeer goed , geen klachten
HerMod
Customer Service
Personenwagens
30/7/2025
5
HerMod
Customer Service
Personenwagens
28/7/2025
4
Groep JAM
Sales
Personenwagens
26/7/2025
5
Fijne ervaring bij deze vestiging. Afspraken gemaakt en nagekomen. Personeel is vriendelijk en denkt mee over oplossingen.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
26/7/2025
5
Volledig onze verwachtingen ingeleverd.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
26/7/2025
5
HerMod
Customer Service
Personenwagens
26/7/2025
1
Duur voor het stellen van een diagnose waar ik zelf al het probleem had aangegeven.
HerMod
Customer Service
Personenwagens
25/7/2025
5
Vriendelijk en behulpzaam personeel
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
25/7/2025
5
Zeer tevreden. Correcte hulp en afspraak !
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
25/7/2025
4
mixed feelings. reeds door gegeven aan bedrijf.
HerMod
Customer Service
Personenwagens
25/7/2025
5
Zeer vriendelijk personeel. Goede kennis van zaken. Aangename ontvangst bij afhalen van de auto.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
25/7/2025
4
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
25/7/2025
4
correcte afspraken en uitvoering vd reparatie.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
25/7/2025
5
Zakelijk, klantvriendelijk en to the point, zoals het professioneel hoort te zijn.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
25/7/2025
5
Zeer correcte service op alle vlakken
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
23/7/2025
5
HerMod
Customer Service
Personenwagens
23/7/2025
5
De service in xxx is top! Ik ben al jaren klant in xxx, maar daar vind ik de service minder goed. Als je probeert te bellen voor een afspraak, geraak je er vaak niet door. Daarom ben ik nu bij jullie terechtgekomen - en dat bevalt me prima! ????
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
23/7/2025
5
Vriendelijk en een luisterend oor
Groep JAM
Sales
Personenwagens
22/7/2025
3
Enorm verbeterd ten opzichte vorig jaar,
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
22/7/2025
5
HerMod
Customer Service
Personenwagens
22/7/2025
5
Zeer vriendelijke ontvangst in de xxx. Duidelijke uitleg !
Groep JAM
Sales
Personenwagens
22/7/2025
3
Bij het aanbieden van mijn wagen voor een onderhoud, vroeg men mij of ik wilde genieten van een aanbieding (oa een product om bij de brandstof toe te voegen). Ik ging daar niet op in. Men vroeg mij 'waarom' ik dat niet deed. Dan begon de discussie. Ik voelde mij hier niet goed bij. Naar mijn mening hoef ik mij niet te verantwoorden aan 2 personen of ik iets wil of niet.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
22/7/2025
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
21/7/2025
2
Eerlijkheid , als men een auto voor onderhoud binnenbreng, mogen zij alleen aanrekenen wat zij effectief hebben vervangen, of bijgevuld hebben.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
21/7/2025
5
Correct en stipt uitgevoerd
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
21/7/2025
5
Vriendelijke bediening en nette werkplaats met toonzaal
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
21/7/2025
1
Geen goede zelfs een slechte. Totaal onverantwoord. Vijf uur onderhoud voor remmelding. Wetende dat ik aanwezig ben. Sorry was het antwoord. Je werkdocument zat in het verkeerde hoesje. Waarschijnlijk mijn laatste bezoek in xxx
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
21/7/2025
4
HerMod
Customer Service
Personenwagens
21/7/2025
5
De aankoop van mijn nieuwe auto was een absoluut genoegen. Het proces verliep vlot en efficiënt, en ik ben ontzettend blij met de kwaliteit en de eigenschappen van mijn nieuwe auto.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
21/7/2025
4
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
10/7/2025
5
Groep JAM
Sales
Personenwagens
9/7/2025
5
Zeer vriendelijk, ben zeer goed geholpen hebben meer dan hun best gedaan om mij te helpen
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
9/7/2025
2
Eerlijkheid duurt het langste, werken die ze niet hebben uitgevoerd en dan toch aanrekenen
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
9/7/2025
3
I am not satisfied much with the experience. There was no warning about the possible unavailability of a replacement vehicle at the time of appointment. When I enquired about it on the day of appointment, they simply said they did not have any vehicle and offered me a cycle. Also I did not feel welcomed at the place. Things can be certainly improved. Mercedes Benz is a luxury brand. My experience at the garage was not fitting to that of a Mercedes Benz.
HerMod
Customer Service
Personenwagens
9/7/2025
5
Alle medewerkers zijn uiterst attent
Groep JAM
Sales
Personenwagens
9/7/2025
5
Uitstekend goed netjes en vakkundig
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
7/7/2025
5
Always a friendly and pleasant experience. The people are great and so is the service.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
6/7/2025
4
Oplossing voor probleem snel gevonden, hersteld ok , tevreden over afhandeling.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
6/7/2025
1
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
4/7/2025
5
Correcte analyse van het probleem en goede en stipte uitvoering. Zeer vriendelijke medewerkster xxx
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
4/7/2025
5
Onderhoud en riem vervanging correct uitgevoerd volgens afspraak.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
4/7/2025
5
Vlotte en vriendelijke service
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
4/7/2025
5
HerMod
Customer Service
Personenwagens
4/7/2025
4
Professioneel en vriendelijk onthaal
HerMod
Customer Service
Personenwagens
4/7/2025
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
4/7/2025
5
Vriendelijk onthaal, goede uitleg wat allemaal deel was van service beurt. Kan wachten in airconditioned vergaderzaal, met toegang tot water en koffie. Top!
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
4/7/2025
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
4/7/2025
5
Goede en aangename ontvangst, alles prima verlopen
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
4/7/2025
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
4/7/2025
5
Heel correct en altijd vlot antwoorden op diverse vragen.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
27/6/2025
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
26/6/2025
5
Ben zeer tevreden , alles perfect geregeld
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
25/6/2025
5
vlotte ontvangst, alles verlopen zoals vooraf afgesproken
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
23/6/2025
4
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
22/6/2025
5
uiterst vriendelijke en correcte afhandeling
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
21/6/2025
5
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
21/6/2025
5
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
21/6/2025
5
Vriendelijk en zeer behulpzaam
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
21/6/2025
4
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
21/6/2025
3
Kon beter, bij de oplevering waren een aantal opties niet aanwezig. De meegeleverde sleutelhanger is bovendien kwalitatief niet in overeenstemming met de aangekochte wagen
Groep JAM
Sales
Personenwagens
20/6/2025
5
Vriendelijk en vlot onthaald , er kon vrij snel een afspraak gemaakt worden voor een herstelling.
HerMod
Customer Service
Personenwagens
20/6/2025
4
De koop verliep zeer gemoedelijk , vriendelijk en correct.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
20/6/2025
4
Ik kwam bij xxx terecht na doorgestuurd te zijn door de xxx waar ik de wagen heb gekocht. Er was en er is nog steeds een probleem met de achteruitrijcamera die regelmatig uitvalt. Omdat de auto nog onder garantie viel en xxx dit niet kon oplossen terecht gekomen bij xxx. Ik werd hier goed geholpen ondanks dat het probleem NIET opgelost is. Bij xxx vertelden men mij dat dit probleem regelmatig voorkomt, en dat Mercedes werkt en zoekt naar een oplossing! Wanneer deze oplossing beschikbaar is zou dit probleem verholpen worden, ondanks dat de auto NIET meer onder garantie is. Het probleem werd destijds gemeld toen de auto nog wel onder garantie viel, maar Mercedes nog geen oplossing had. Ik hoop dus bij een volgend onderhoud ( xxx 2025) dat er een oplossing komt voor dit vervelend probleem!
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
20/6/2025
5
medewerker zeer vriendelijk en niet verlegen voor een grapje wat bij mij geweldig overkomt ????
Groep JAM
Sales
Personenwagens
20/6/2025
5
Ik word respectvol beleefd en professioneel benaderd.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
20/6/2025
5
Goede service en bekwaam personeel
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
20/6/2025
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
20/6/2025
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
16/6/2025
5
Vanaf het eerste moment bij de vraag naar informatie aangaande de mogelijke aankoop van een XXX tot de opmaak van de offerte, de eigenlijke bestelling en tot en met de aflevering van het voertuig een zeer vlotte en correcte service gekregen!
Groep JAM
Sales
Personenwagens
11/6/2025
5
steeds zeer correcte service
HerMod
Customer Service
Personenwagens
10/6/2025
3
Vind de tijd tussen afspraak en uitvoering heel lang (Toch voor een bandenwissel) + 4 weken Verder gaf hij na de wissel onmiddellijk aan dat de bandenspanning niet correct was, iets wat ze niet geloofde in de garage. Gelukkig een foto gemaakt van de melding.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
10/6/2025
4
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
10/6/2025
5
Goed,Vriendelijk,corrrect en goed geïnformeerd
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
9/6/2025
5
Goede afspraken en een relaxte sfeer.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
9/6/2025
4
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
7/6/2025
5
Vlotte en beleefd, duidelijk in de communicatie bij extra zaken die zouden moeten gebeuren aan de wagen deze konden zelfs onmiddellijk uitgevoerd worden.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
6/6/2025
4
Ik heb online een afspraak gemaakt met de bedoeling om te wachten. Deze vraag is me niet gesteld bij het boeken. Blijkbaar kon ik niet wachten op dat moment, en dan sta je daar... Alternatief is per fiets terug naar huis en de auto gaan ophalen per fiets.. het was fris en ik was hier niet op gekleed Dus geen 5 sterren waard..,,
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
5/6/2025
5
goed en vlot geholpen , hopelijk blijft het zo !
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
5/6/2025
5
Super rapide et efficace .
Groep JAM
Sales
Personenwagens
4/6/2025
5
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
4/6/2025
5
Beleefde ontvangst gevolgd door professionele en vriendelijke bediening...
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
4/6/2025
5
Prima service en planning
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
4/6/2025
5
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
4/6/2025
5
Snelle en klantvriendelijke service
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
4/6/2025
4
Uiteindelijke factuur ± 25 % duurder dan eerder opgestelde offerte ... door onvoorziene bijkomende kosten ... is dus even slikken , reparatie wel goed uitgevoerd !!!
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
4/6/2025
5
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
4/6/2025
5
Zeer tevreden, geven altijd goede uitleg als er bijkomende zaken dienen te gebeuren. Personeel ook altijd heel vriendelijk en bereid om te helpen
HerMod
Customer Service
Personenwagens
4/6/2025
5
Op tijd zoals aangegeven, snel en correct.
HerMod
Customer Service
Personenwagens
4/6/2025
5
Ondanks drukte zeer snel geholpen. Klantvriendelijk zowel bij de melding als bij de afhandeling van probleem.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
4/6/2025
5
Erg goed ontvangen en de onderhoudsbeurt netjes uitgevoerd zoals afgesproken. Ook goed geïnformeerd over de verwachte kosten en tijd die ze nodig hadden.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
4/6/2025
2
De afspraken mbt onderhoud verlopen moeizaam. Ook deze keer maak ik een afspraak om 12.50u met de mededeling dat ik erop zou wachten (hier heb ik ook een bevestiging van ontvangen). In de ochtend omstreeks 10.00u krijg ik telefoon met de vraag waar mijn auto is. Blijkbaar werd het hier al verkeerd geregistreerd. Uiteindelijk kon de afspraak dan toch doorgaan. Het zou max. 2u - 2,5u duren. Om 14u werd mijn wagen pas van de parking gehaald. Uiteindelijk heb ik bijna 4u moeten wachten. Dit noem ik geen service voor een merk zoals Mercedes. Onze 2de wagen is een xxx. Daar loopt het altijd vlekkeloos.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
4/6/2025
5
Groep JAM
Sales
Personenwagens
4/6/2025
1
Niet goed, had 7 weken van te voren een afspraak gemaakt. De auto de avond van te voren gebracht zodat ze de hele dag tijd hadden om de beurt te doen. Ik bel om 16 uur op om te vragen wanneer de auto klaar is en krijg een wazige antwoord... wij konden de auto niet vinden (stond recht voor de deur op hun parking) denk dat ze het gewoon vergeten zijn. Ze hebben de beurt nog na 16 uur uitgevoerd.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
4/6/2025
5
Zeer goed. Vriendelijk en duidelijk
Groep JAM
Sales
Personenwagens
4/6/2025
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
4/6/2025
5
We werden perfect geholpen en met raad en daad bijgestaan.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
4/6/2025
5
Professioneel en vriendelijk personeel
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
29/5/2025
5
Werd er vriendelijk ontvangen, kreeg een koffietje aangeboden en kreeg een krant.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
28/5/2025
5
Terugkerend probleem na grondige analyse praktisch en flexibel opgelost met oog voor jarenlange relatie.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
27/5/2025
5
Fijne ervaring met vriendelijke mensen dank jullie wel
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
27/5/2025
5
van begin tot einde is alles vlot verlopen.. goede begeleiding bij keuze van de wagen en zeer goede opvolging na bestelling tot levering
Groep JAM
Sales
Personenwagens
26/5/2025
5
Goede service , alles top geregeld. Pascal : topkerel !
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
26/5/2025
5
Zeer vriendelijk personeel. xxx hebben ons zeer goed ontvangen en deskundige uitleg gegeven.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
26/5/2025
5
Keurig en correct! Gewoon een 10!
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
25/5/2025
5
vriendelijk - duidelijk - behulpzaam - correct in de afspraak
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
24/5/2025
4
Volgens afspraak gemaakt en goede communicatie. Véél te lange reservatie tijd vooraf een normale beurt en voor dringende herstellingen.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
22/5/2025
5
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
22/5/2025
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
21/5/2025
5
Vriendelijk Behulpzaam Top service Video dikke pluspunt
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
21/5/2025
4
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
21/5/2025
5
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
21/5/2025
5
Medewerkers staan altijd klaar om een goede service te geven.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
21/5/2025
5
Duidelijke afspraken aangaande tijdstip van aflevering. Keurig personeel met kennis van zaken.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
21/5/2025
5
Zeer goed service. Zeer vriendelijk
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
21/5/2025
5
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
21/5/2025
3
lange wachten : negatief. ontvangstlokaal : primitief.
HerMod
Customer Service
Personenwagens
21/5/2025
5
Zeer vriendelijk en correct geholpen
HerMod
Customer Service
Personenwagens
21/5/2025
5
HerMod
Customer Service
Personenwagens
21/5/2025
5
Vriendelijk en bekwaam personeel
HerMod
Customer Service
Personenwagens
21/5/2025
5
Goede service, wagen binnen gebracht vervang wagen stond klaar vriendelijk personeel
HerMod
Customer Service
Personenwagens
21/5/2025
4
Geen heb mijn wagen binnengebracht en savonds opgehaald dus geen comunicatie met eender wie
HerMod
Customer Service
Personenwagens
21/5/2025
5
Vriendelijk en behulpzaam, to the point.
HerMod
Customer Service
Personenwagens
21/5/2025
5
Vestiging in xxx is zeker een aanrader, ik ben altijd in xxx geweest met mijn vorige wagen maar heb hier slechte ervaringen aan over gehouden. De service in xxx was TOP.
HerMod
Customer Service
Personenwagens
21/5/2025
5
Uiteraard kan ik de ervaring als positief bestempelen. Het is een nieuwe wagen en dus in het allereerste begin even wennen. Zeker als je vertrekt in sportmodus :)
Groep JAM
Sales
Personenwagens
21/5/2025
5
Het administratief proces neemt veel tijd in beslag. Mogelijk een soort terugkomsessie invoeren, nadat de eerste ervaringen opgedaan zijn. De instellingen op mijn mobiel zijn uitstekend, en uitstekend verlopen.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
21/5/2025
5
Prima Service bij Mercedes xxx. Fijne ontvangst en vlotte afhandeling van het onderhoud Ondertussen mocht ik op een lege bureau zelf ook verder werken; dus geen tijd verlies
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
21/5/2025
2
Als trouwe klant van meer dan xxx jaar bij Mercedes in xxx, stel ik doorgaans hoge verwachtingen aan zowel service als klantgerichtheid - zeker gezien het premium karakter van het merk. Helaas voldoet de huidige xxx niet aan de professionele standaard die men van Mercedes mag verwachten, in het bijzonder wat betreft de behandeling van klanten met personenwagens. De ontvangst voelt niet klantvriendelijk aan en laat geen positief of welkom gevoel achter. De aanpak is afstandelijk en mist de servicegerichtheid die ik in het verleden wél heb ervaren. Samengevat: de receptie is niet meer van deze tijd en doet afbreuk aan de merkbeleving. Mijn algemene waardering is dan ook een 2.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
21/5/2025
5
Vriendelijk, goed geholpen. Correcte service.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
21/5/2025
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
21/5/2025
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
21/5/2025
5
Vriendelijke en duidelijke uitleg en service.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
21/5/2025
4
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
21/5/2025
5
Beste, Ik heb met het kopen van mijn " MERCEDES xxx" een heel positieve ervaring opgedaan dit i.v.m de contacten met de medewerker ! Ook de inloop naar de showroom van MERCEDES xxx gaf me een heel rustig zoek en koop gevoel !
Groep JAM
Sales
Personenwagens
21/5/2025
5
Goede ontvangst , aangename uitleg en goede begeleiding gedurende de volledige periode voor, tijdens en na levering van de wagen. Top.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
21/5/2025
5
Vriendelijke ontvangst , duidelijke uitleg over duur en werkzaamheden.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
14/5/2025
5
Service is goed, onze wagen blijft in top vorm
HerMod
Customer Service
Personenwagens
13/5/2025
5
vriendelijk personeel ,goede servies er was een vervangwagen ter beschikking . kort gezegd alles was en is tip top in orde en bekwaam personeel
HerMod
Customer Service
Personenwagens
12/5/2025
5
Volledig tevreden. Voldoende informatie en opvolging na aankoop.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
12/5/2025
5
Zeer vlot en niet opdringerig.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
12/5/2025
4
Zoals je al in de titel vermeldt, om elkaar beter te kunnen begrijpen.... Vind ik het toch een beetje jammer dat het in eenrichting werkt. Mijn ervaring wees uit op een onderdeel dat stuk was en er werd niet echt naar de klant geluisterd. Neen, er zijn procedures die we moeten volgen van Mercedes werd me verteld Ik geloof best dat men niet naar elke klant kan luisteren maar voor mijn storing ben ik viermaal moeten terug gaan vooraleer het opgelost was. Uiteindelijk had ik het bij het rechte eind. Om maar te zeggen dat men meer vertrouwen mag hebben in de klant die elke dag zijn wagen bestuurt.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
12/5/2025
5
zeer goed geholpen super vriendelijk en behulpzaam
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
8/5/2025
5
Onderhoud is héél vlot gegaan, sneller dan ik had verwacht.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
7/5/2025
5
Alles zeer vlot verlopen en goede communicatie tijdens onderhoud
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
7/5/2025
3
Ik geef een score 3 omdat mijn ervaring deze keer dubbel was ... ik had een aanrijding met een vos gehad waardoor er schade aan de auto was. Ook was er een lekke band (scheur in de zijkant). Door deze lekke band moest de wagen afgesleept worden naar de garage van xxx wat allemaal correct, snel en prima verlopen is waarvoor mijn complimenten. Omdat er geen reservewiel of thuisbrenger bij deze wagen aanwezig is had ik er graag één aangeschaft bij de xxx zodat ik bij de volgende lekke band (hopelijk nooit meer) zelf mijn plan kan trekken en de wagen niet weggesleept hoeft te worden. Echter kon niemand binnen de xxx mij helpen omdat er geen passende tweedehands velg met band of zelfs een thuisbrenger in het filiaal voorradig was ?? Dit verbaasde mij eerlijk gezegd ... hierdoor ben ikzelf opzoek moeten gaan naar een reservewiel terwijl ik eigenlijk had verwacht dat de garage je daarbij toch moet kunnen helpen, vandaar een score 3. Ondertussen is de schade aan de wagen prima hersteld en alles volgens wens verlopen waarvoor mijn dank.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
7/5/2025
5
Vanaf het eerste bezoek tot en met het ophalen van mijn auto verliep heel goed. De medewerkers nemen hun tijd, zijn perfect op de hoogte van de mogelijkheden van de auto en de toepassingen ervan.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
7/5/2025
5
top service om nog een subframe te vervangen bij een voertuig dat toch al heel wat km op de teller heeft
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
7/5/2025
5
zeer vriendelijk onthaald.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
7/5/2025
5
Steeds vriendelijke en professionele medewerkers die ons te woord hebben gestaan.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
6/5/2025
5
Onderhoud was op 2u klaar
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
6/5/2025
5
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
6/5/2025
4
HerMod
Customer Service
Personenwagens
6/5/2025
5
vriendelyk onthaal prima servisch
HerMod
Customer Service
Personenwagens
6/5/2025
5
Vriendelijk en tactvol personeel
HerMod
Customer Service
Personenwagens
6/5/2025
5
Zeer tevreden over het onthaal, de opvolging en afhandeling van het onderhoud!
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
6/5/2025
5
vriendelijke mensen en efficiënte communicatie
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
6/5/2025
5
Groep JAM
Sales
Personenwagens
6/5/2025
5
Zeer tevreden van de service!
Groep JAM
Sales
Personenwagens
6/5/2025
4
Het was de eerste keer dat ik daar ben geweest. Aangenaam contact, vriendelijk en ze luisteren naar de klant. Mvgr
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
6/5/2025
4
Ik ben tevreden zowel over de verkoop als het afleveren van het voertuig .
Groep JAM
Sales
Personenwagens
6/5/2025
5
Vlotte xxx, open, duidelijk en correct. Top .
Groep JAM
Sales
Personenwagens
6/5/2025
5
Heel vriendelijk onthaal , bij het maken van een afspraak voor het onderhoud van mijn wagen alsook bij het brengen en ophalen van mijn wagen. duidelijke uitleg van de uitgevoerde werken aan mijn wagen
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
3/5/2025
1
Totstandkoming van deal kwam vlot en netjes. Aflevering duurde lang doordat het van ander filiaal moest komen. Communicatie rondom dit proces kan beter. Levering heeft ongeveer 6-8 weken geduurd na tekening van demo auto. Na levering drie mankementen. Deze worden door MB opgelost echter bijna 3 mnd wachten waaronder de digitale services van Mercedes Me, waardoor een hoop essentiële functies ontbreken. Na diverse mailtjes geen antwoord en het lijkt erop dat ik dus tot begin juni moet wachten. Onacceptabel!
Groep JAM
Sales
Personenwagens
3/5/2025
5
Zeer goed vriendelijk en correct
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
30/4/2025
5
Altijd correct. Alleen maar positief
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
29/4/2025
5
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
29/4/2025
5
het bezoek bij de garage in xxx was altijd goed vriendelijke ontvangst zoals altijd goede service
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
29/4/2025
5
Vriendelijk onthaal met snelle hulp
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
29/4/2025
4
Tevreden. Een kleine opmerking. Het plaatsen van een marterkastje was duur tov de concurrentie. Misschien een aandachtspunt. Is iets wat makkelijk vergelijkbaar is.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
29/4/2025
5
Zeer fijn onthaal voor het kopen van een auto. Super fijne medewerkers!!
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
29/4/2025
5
Vriendelijk en snel geholpen
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
28/4/2025
5
Prima service, vriendelijk onthaal, correcte afhandeling
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
28/4/2025
1
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
28/4/2025
5
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
27/4/2025
5
gedaan wat is afgesproken en voor een acceptabel bedrag
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
25/4/2025
5
Goede ontvangst en vriendelijk
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
25/4/2025
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
24/4/2025
3
IK heb een onderhoudscontract met Mercedes maar ik stel vast dat steeds meer items niet vallen onder dit contract.
HerMod
Customer Service
Personenwagens
24/4/2025
5
correct, professioneel en timely
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
24/4/2025
5
heel degelijk en goed , behulpzaam en vriendelijke mensen
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
24/4/2025
5
zeer vriendelijk ontvangen en geholpen.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
24/4/2025
5
Uitstekend! Correcte informatie, vriendelijke bediening, perfecte uitvoering van overeengekomen onderhoudscontract!
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
24/4/2025
5
Altijd correct en beleefd
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
24/4/2025
4
Meer dan een uur om banden te wisselen lijkt me wat overdreven. Ik bewaar de banden thuis. Voor het transport leg ik plastiek in de wagen om de zetels te beschermen. Bij het uithalen van de propere banden is deze bescherming wat verschoven, maar bij het terugplaatsen van de vervangen en vuile banden werd de plastiek niet meer teruggelegd, met vuile zetels tot gevolg.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
24/4/2025
5
Goede uitleg en vriendelijk.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
23/4/2025
5
Goed georganiseerd, vriendelijk personeel.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
23/4/2025
5
Goed ontvangen. Bij ophaling volledig uitgelegd wat de oorzaak was.
HerMod
Customer Service
Personenwagens
23/4/2025
5
Helemaal prima, had de afspraak verkeerd in mijn agenda genoteerd, dus kwam een dag te laat bij de garage aan. Vriendelijke ontvangst en meteen gekeken of het nog mogelijk was het onderhoud die dag nog uit te voeren. Fijn geregeld, leenauto gekregen en alles dezelfde dag afgewerkt. TOP.
HerMod
Customer Service
Personenwagens
23/4/2025
3
Proberen steeds nog van alles te verkopen ... ook al heb ik onderhoudscontract . Zeer vervelend !!
HerMod
Customer Service
Personenwagens
23/4/2025
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
23/4/2025
2
Zeer lange wachttijd, meer dan 6 weken voor een afspraak te kunnen plannen. Uiteindelijke service was goed, alsook het contact met de xxx. Zeer vriendelijk personeel.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
23/4/2025
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
15/4/2025
5
Kan niet beter. Duidelijke prijsofferte, correcte eindprijs! Vriendelijk en behulpzame medewerkers die met je meedenken.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
13/4/2025
5
Groep JAM
Sales
Personenwagens
10/4/2025
4
Ik veronderstel dat de service correct is uitgevoerd. Ik was liever bij het voertuig gebleven zodanig dat ik hierover ook zeker kon zijn. Bij de aankoop heb ik ook een Kare-contract afgesloten. Hiermee werd bij de facturatie geen rekening gehouden waardoor ik teveel betaald heb. Na de melding is dit wel gecorrigeerd. Eerlijkheidshalve dien ik te melden dat de aankoop in een ander filiaal is gebeurd. Indertijd werd mijn Mercedes bedrijfswagen bij elke servicebeurt ook gewassen. Spijtig dat dit niet is gebeurd of niet meer gedaan wordt.
HerMod
Customer Service
Personenwagens
9/4/2025
5
Vriendelijk stipt en professioneel
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
9/4/2025
5
Goede service, vriendelijk en snel afgehandeld
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
9/4/2025
5
Zeer goed ontvangen en voldoende info gehad
Groep JAM
Sales
Personenwagens
9/4/2025
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
9/4/2025
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
9/4/2025
5
Zeer professioneel en snel geholpen. Heel erg vriendelijke medewerkers die klaarstaan voor advies. Top team in Bree.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
9/4/2025
5
Hele fijne en goede uitleg gekregen. Super vriendelijk! Aanrader!
Groep JAM
Sales
Personenwagens
8/4/2025
4
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
7/4/2025
5
Goed ontvangen, goede informatie gekregen
Groep JAM
Sales
Personenwagens
6/4/2025
5
een zie aangename ervaring ,
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
6/4/2025
5
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
6/4/2025
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
5/4/2025
4
On that'll was supervriendelijk
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
5/4/2025
5
HerMod
Customer Service
Personenwagens
5/4/2025
5
Prima service. Goede uitleg en afhandeling
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
4/4/2025
5
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
4/4/2025
5
vlotte afhandeling van de onderhoudsbeurt en bandenwissel, duidelijke factuur
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
4/4/2025
5
Prima, goede ontvangst, wagen weer in topconditie.
HerMod
Customer Service
Personenwagens
4/4/2025
5
Correcte ontvangst en duidelijke uitleg
Groep JAM
Sales
Personenwagens
4/4/2025
5
Persoonlijk vriendelijk en altijd professioneel
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
4/4/2025
4
Vriendelijke service - stipte afspraken - correcte opvolging van problemen
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
26/3/2025
4
HerMod
Customer Service
Personenwagens
25/3/2025
1
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
25/3/2025
5
Heel goed! Vlotte communicatie
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
25/3/2025
4
De ervaring is nog slechts beperkt. Maar Ok Levertijd was wel erg lang
Groep JAM
Sales
Personenwagens
25/3/2025
5
Het ontvangst was zeergoed.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
25/3/2025
4
We werden bij xxx goed ontvangen. De wagen en documenten zijn goed overlopen met ons.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
25/3/2025
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
21/3/2025
5
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
21/3/2025
5
Groep JAM
Sales
Personenwagens
21/3/2025
5
zeer vriendelijk personeel !
Groep JAM
Sales
Personenwagens
20/3/2025
5
Vriendelijke en behulpzame ontvangst en professionele service.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
20/3/2025
3
Ordinary. Nothing special.
HerMod
Customer Service
Personenwagens
20/3/2025
5
Vriendelijk onthaal. Plaats voorzien om te wachten, hier kon men desgewenst van een warme of koude drank genieten. Voor elk extra uitvoering van onderhoud, buiten de service die nodig was, werd eerst toestemming gevraagd en werd de prijs hiervan vernoemd.
HerMod
Customer Service
Personenwagens
20/3/2025
1
zeer ontevreden over de duurtijd van mijn bezoek. Ik ben zelfstandig en heb duidelijk bij het boeken gevraagd of er een vervangwagen nodig was. Mijn onderhoud zou slechts één uur duren dus ik kon er op wachten. Het heeft echter 3 uren geduurd. De reden : een update die niet voorzien was en zelfs aangerekend werd ... Als ik dan ga zien in de app zie ik dat die daar gratis kan gedownload worden. Echt niet tevreden.
HerMod
Customer Service
Personenwagens
20/3/2025
5
Volledige uitleg gekregen, professioneel aangepakt.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
20/3/2025
5
Zeer vriendelijk, respectvol. Iedereen is op zoek naar de juiste oplossing die past bij de budget van de klant. Duidelijke communicatie, behulpzaam.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
20/3/2025
5
Alles is volgens afspraak verlopen.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
20/3/2025
5
Zeer behulpzaam via telefoon als mondeling ter plaatsen
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
20/3/2025
5
Groep JAM
Sales
Personenwagens
11/3/2025
4
vlotte afspraak, goede opvolging, klantvriendelijk
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
7/3/2025
1
Zeer pover. Foutief geïnformeerd, naar huis gestuurd met een herstel offerte van bijna xxx euro, bij een andere garage laten oplossen voor xxx euro. Dus zeer zeer misnoegd. Xxx is ons als klant kwijt hierdoor.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
7/3/2025
5
Vriedelijk en behulpzaam personeel. Absoluut nergens over te klagen. Typische Mercedes service -:)
HerMod
Customer Service
Personenwagens
7/3/2025
5
Servicegericht, zeer vriendelijk, behoefte van de klant wordt goed uitgevraagd. Top!
Groep JAM
Sales
Personenwagens
7/3/2025
5
Meer kan een welwillend mens niet verwachten van service. Top garage!
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
7/3/2025
5
Zeer vriendelijke en uiterst professionele service.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
6/3/2025
5
Zeer correcte service en prijs.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
6/3/2025
2
Ik heb 2.5 maanden moeten wachten op een wisselstuk/reparatie, terwijl mijn nieuwe auto xxx slechts +-3 maanden levertijd had. Communicatie was niet correct. Ik ben eind november langs geweest in de garage om probleem te laten vaststellen (massage van bestuurdersstoel functioneerde niet). Na vaststelling van het probleem, meldt men mij dat, indien ik tijd heb (enkele uren), ze de reparatie dadelijk kunnen doen. Ik heb bedankt en een nieuwe afspraak gemaakt hiervoor. Dat was 3 weken later. De dag voor de afspraak belt men mij met de boodschap dat het wisselstuk niet binnengekomen is. Begrijpe wie begrijpen kan, maar 3 weken eerder kon men het dadelijk maken! Men ging mij contacteren als het wisselstuk er was, maar ze konden geen timing geven. Geen bericht totdat ikzelf het initiatief genomen heb om te informeren (midden xxx) en dan kreeg ik te horen dat het stuk er nog steeds niet was. Weer weken stilte vanuit de garage, zonder contact, en dan heb ik een persoonlijke kennis bij Mercedes xxx gecontacteerd. Deze heeft zijn hoge connectie in BE gecontacteerd en ik heb via hen, een week later, bericht gekregen dat het stuk plots geleverd zou worden eind januari. Goed nieuws op zich, alleen krijg ik pas een week later telefoon van de garage om dit te melden, met gevolg dat de reparatie nog 14 dagen later pas kon uitgevoerd worden. Om te eindigen met toch een positieve noot: De herstelling is uiteindelijk gebeurd en nu werkt alles
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
6/3/2025
3
GOede ontvangst.. Correcte melding dat de werken klaar waren. afhalen zonder tijdverlies.
HerMod
Customer Service
Personenwagens
6/3/2025
5
We zijn perfect geholpen en te woord gestaan. Ook prima op de hoogte gebracht van het probleem en meteen een oplossing geboden. Vooraf duidelijke communicatie over de kosten.
HerMod
Customer Service
Personenwagens
6/3/2025
5
HerMod
Customer Service
Personenwagens
6/3/2025
5
Groep JAM
Sales
Personenwagens
6/3/2025
5
Over de 3 bezoeken heen, enkel maar goeds te vertellen. Alles met een Glimlach en de nodige uitleg. Top
Groep JAM
Sales
Personenwagens
6/3/2025
5
Groep JAM
Sales
Personenwagens
6/3/2025
5
Vriendelijk en correct geholpen.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
6/3/2025
4
De auto moest een hele dag binnen voor een onderhoud van een elektrische xxx de meldingen in de app geven aan dat er pas late namiddag aan gestart werd. Ik gaf begin van de dag door dat ik om 21h een vlucht moest halen in xxx. Kon de auto pas oppikken rond 17h30. Dat is jammer dat er geen rekening mee wordt gehouden.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
6/3/2025
4
Vriendelijke ontvangst, goede service, navraag of iets vervangen mag worden. Minder: automatische mail voor uitnodiging afspraak te maken. Ik doe dat en krijg dan de dag nadien telefoon dat ik een afspraak moet vastleggen. Als je iets automatiseert, moet je ook de koppeling maken met de andere gegevens.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
6/3/2025
5
Groep JAM
Sales
Personenwagens
6/3/2025
5
iedereen is vriendelijk en behulpzaam voor mij geweest
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
6/3/2025
5
de medewerker is een top gast. Altijd even vriendelijk. Er is geen vraag teveel voor hem.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
6/3/2025
5
Groep JAM
Sales
Personenwagens
6/3/2025
4
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
6/3/2025
2
Er was alweer meer werk aan mijn wagen en was dus niet klaar op de afgesproken dag. Daar is niemand die daar iets aan kan (wil) doen als ik er over klaag, is het allemaal toeval of omdat ik veel km rijd. Aan dat soort antwoorden heb ik niets.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens