11/3/2025
4
vlotte afspraak, goede opvolging, klantvriendelijk
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
7/3/2025
1
Zeer pover. Foutief geïnformeerd, naar huis gestuurd met een herstel offerte van bijna xxx euro, bij een andere garage laten oplossen voor xxx euro. Dus zeer zeer misnoegd. Xxx is ons als klant kwijt hierdoor.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
7/3/2025
5
Vriedelijk en behulpzaam personeel. Absoluut nergens over te klagen. Typische Mercedes service -:)
HerMod
Customer Service
Personenwagens
7/3/2025
5
Servicegericht, zeer vriendelijk, behoefte van de klant wordt goed uitgevraagd. Top!
Groep JAM
Sales
Personenwagens
7/3/2025
5
Meer kan een welwillend mens niet verwachten van service. Top garage!
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
7/3/2025
5
Zeer vriendelijke en uiterst professionele service.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
6/3/2025
5
Zeer correcte service en prijs.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
6/3/2025
2
Ik heb 2.5 maanden moeten wachten op een wisselstuk/reparatie, terwijl mijn nieuwe auto xxx slechts +-3 maanden levertijd had. Communicatie was niet correct. Ik ben eind november langs geweest in de garage om probleem te laten vaststellen (massage van bestuurdersstoel functioneerde niet). Na vaststelling van het probleem, meldt men mij dat, indien ik tijd heb (enkele uren), ze de reparatie dadelijk kunnen doen. Ik heb bedankt en een nieuwe afspraak gemaakt hiervoor. Dat was 3 weken later. De dag voor de afspraak belt men mij met de boodschap dat het wisselstuk niet binnengekomen is. Begrijpe wie begrijpen kan, maar 3 weken eerder kon men het dadelijk maken! Men ging mij contacteren als het wisselstuk er was, maar ze konden geen timing geven. Geen bericht totdat ikzelf het initiatief genomen heb om te informeren (midden xxx) en dan kreeg ik te horen dat het stuk er nog steeds niet was. Weer weken stilte vanuit de garage, zonder contact, en dan heb ik een persoonlijke kennis bij Mercedes xxx gecontacteerd. Deze heeft zijn hoge connectie in BE gecontacteerd en ik heb via hen, een week later, bericht gekregen dat het stuk plots geleverd zou worden eind januari. Goed nieuws op zich, alleen krijg ik pas een week later telefoon van de garage om dit te melden, met gevolg dat de reparatie nog 14 dagen later pas kon uitgevoerd worden. Om te eindigen met toch een positieve noot: De herstelling is uiteindelijk gebeurd en nu werkt alles
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
6/3/2025
3
GOede ontvangst.. Correcte melding dat de werken klaar waren. afhalen zonder tijdverlies.
HerMod
Customer Service
Personenwagens
6/3/2025
5
We zijn perfect geholpen en te woord gestaan. Ook prima op de hoogte gebracht van het probleem en meteen een oplossing geboden. Vooraf duidelijke communicatie over de kosten.
HerMod
Customer Service
Personenwagens
6/3/2025
5
HerMod
Customer Service
Personenwagens
6/3/2025
5
Groep JAM
Sales
Personenwagens
6/3/2025
5
Over de 3 bezoeken heen, enkel maar goeds te vertellen. Alles met een Glimlach en de nodige uitleg. Top
Groep JAM
Sales
Personenwagens
6/3/2025
5
Groep JAM
Sales
Personenwagens
6/3/2025
5
Vriendelijk en correct geholpen.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
6/3/2025
4
De auto moest een hele dag binnen voor een onderhoud van een elektrische xxx de meldingen in de app geven aan dat er pas late namiddag aan gestart werd. Ik gaf begin van de dag door dat ik om 21h een vlucht moest halen in xxx. Kon de auto pas oppikken rond 17h30. Dat is jammer dat er geen rekening mee wordt gehouden.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
6/3/2025
4
Vriendelijke ontvangst, goede service, navraag of iets vervangen mag worden. Minder: automatische mail voor uitnodiging afspraak te maken. Ik doe dat en krijg dan de dag nadien telefoon dat ik een afspraak moet vastleggen. Als je iets automatiseert, moet je ook de koppeling maken met de andere gegevens.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
6/3/2025
5
Groep JAM
Sales
Personenwagens
6/3/2025
5
iedereen is vriendelijk en behulpzaam voor mij geweest
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
6/3/2025
5
de medewerker is een top gast. Altijd even vriendelijk. Er is geen vraag teveel voor hem.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
6/3/2025
5
Groep JAM
Sales
Personenwagens
6/3/2025
4
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
6/3/2025
2
Er was alweer meer werk aan mijn wagen en was dus niet klaar op de afgesproken dag. Daar is niemand die daar iets aan kan (wil) doen als ik er over klaag, is het allemaal toeval of omdat ik veel km rijd. Aan dat soort antwoorden heb ik niets.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
28/2/2025
4
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
28/2/2025
5
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
28/2/2025
5
Prima goede service vriendelijk personeel top team .
HerMod
Customer Service
Personenwagens
28/2/2025
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
27/2/2025
5
Je wordt er behandelt als klant. niet als een nummer
Groep JAM
Sales
Personenwagens
24/2/2025
2
ontvangst, betaling: gedeeltelijk top, gedeeltelijk arrogant en ongeinteresseerd uitgevoerde werken: goed uitvoeringstermijn reparatie: onvoldoende, eerste afspraak ok vervolgasfpraak 1 maand later hierdoor rond rijden met een niet gekeurde auto
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
24/2/2025
1
Totaal niet tevreden. Reeds klant sinds xxx, toch geen meerwaarde. Wagen meermaals een ganse dag achter gelaten, altijd een excuus om het niet op te lossen. Ook wanneer er bijkomend onderzoek moet gebeuren in mijn dossier over de laadsnelheid aan snelladers weigeren ze met mijn wagen naar een snellader met meer dan 200A (max 60kw) te rijden, ze doen dat liever met een andere xxx uit hun eigen fleet om te testen wat die wagen doet, terwijl het probleem zich voor doet aan mijn wagen. Dit is pure tijdverspilling en medewerker xxx gaat zelfs de schuld en verantwoordelijkheid bij de klant leggen en geeft aan dat MB niet alle uren betaalt en zij ook niet bereid zijn het nodige onderzoek te doen onder garantie omdat dat toch niet vergoed wordt. Ik heb hier als klant niks aan, maar dit soort uitspraken toont wel aan dat echt helpen er niet in zit. Ik ben absoluut ontevreden.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
24/2/2025
5
Vriendelijk en behulpzaam
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
24/2/2025
5
Correcte info betreffende nodige interventies + prijzen, spijtig dat enkele electronische (auto)commando's niet werken na de ingrepen, er wordt opvolging voorzien op xxx
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
23/2/2025
3
Vriendelijk maar probleem nog niet opgelost na 3de keer
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
23/2/2025
1
Na de eerste servicebeurt in 2022 kreeg ik de melding dat er te weinig motorolie aanwezig was. Na een bezoek aan de garage in xxx werd een niet geringe hoeveelheid olie toegevoegd. Ik heb toen ook1 liter motorolie gekocht om bij herhaling van zo een storing onderweg te kunnen ingrijpen. Na de servicebeurt deze maand kreeg ik gisteren (de eerste keer dat ik niet elektrisch reed) de melding Oliepeil verlagen, en moest nog xxx km met de motor doorrijden omdat ik geen elekrische lading meer had. De boordcomputer geeft aan dat meer dan 20% te veel olie gebruikt werd. Ik wil schriftelijk weten wat de mogelijke gevolgen zijn van het rijden met 20% te veel olie gedurende 50 km, en heb. eerlijk gezegd, het vertrouwen in jullie garage verloren.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
23/2/2025
5
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
23/2/2025
5
vriendelijk onthaal bij de start, een glimlach en duidelijke boodschap over het verloop van de servicebeurt. Telefoontje tussendoor wegens opgemerkte slijt aan remblokken en remschijven. Auto terug kunnen gaan oppikken op geplande tijdstip
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
23/2/2025
3
Ik heb de indruk dat ze me vanalles wilden aansmeren dat ik niet nodig heb, en wat niet in het normale onderhoud is voorzien. Dit vind ik uiterst onaangenaam. Verder ga ik ervanuit dat het onderhoud gebeurt is zoals het hoort te zijn.
HerMod
Customer Service
Personenwagens
23/2/2025
4
HerMod
Customer Service
Personenwagens
23/2/2025
5
Afspraak correct. Service prima.
HerMod
Customer Service
Personenwagens
23/2/2025
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
23/2/2025
5
Vriendelijk en positief zoeken naar oplossingen.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
23/2/2025
4
Service goed maar wachttijd voor herstelling redelijk lang
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
23/2/2025
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
23/2/2025
5
Uitstekend geholpen. Alles volgens afspraak juist uitgevoerd.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
23/2/2025
4
Vriendelijke ontvangst. Afhandeling vh probleem snel en goed opgelost.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
23/2/2025
4
Vriendelijk en behulpzaam onthaal.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
23/2/2025
4
Ik ben al een paar keer in een korte periode geweest voor het onderhoud (storing) aan mijn auto die ik pas een half jaar heb gekocht en ik kan alleen maar zeggen dat ik elke keer goed geholpen ben. Alleen is de storing afgelopen week weer terug gekomen.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
23/2/2025
5
Vriendelijk, alles netjes op tijd. Zelfs een Mercedes-fiets meegekregen om mij te verplaatsen.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
22/2/2025
5
Groep JAM
Sales
Personenwagens
21/2/2025
5
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
17/2/2025
5
Goed service heel vriendelijke
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
16/2/2025
4
Vlotte service aan een op voorhand afgesproken tarief
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
16/2/2025
4
Onderhoud goed uitgevoerd
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
16/2/2025
4
Duidelijke uitleg over de uitgevoerde werken en vriendelijke medewerker
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
15/2/2025
3
Voor een kleine beurt had ik om 13.00 uur een afspraak gepland. Om 16.45 was de auto pas klaar. Bijna 4 uur moeten wachten
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
15/2/2025
5
Ik ben zeer tevreden over de service Vriendelijk en behulpzaam Een aanrader
HerMod
Customer Service
Personenwagens
15/2/2025
5
Ik ben goed geholpen en kreeg uitleg over de my mercedes app. De registratie werd door de werknemer uitgevoerd en uitgelegd.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
11/2/2025
5
Zeer vriendelijk onthaal. Goed geïnformeerd. Uitgebreide uitleg. Goede opvolging.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
10/2/2025
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
10/2/2025
5
alles vlot verlopen en zeer vriendelijk
Groep JAM
Sales
Personenwagens
9/2/2025
5
alles perfect geregeld zoals afgesproken
Groep JAM
Sales
Personenwagens
7/2/2025
1
De communicatie tussen het onderhoud en de dienst facturering is niet correct . Betalingen moeten doen voor diensten die echter niet gedaan zijn.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
7/2/2025
5
Correct en zeer vriendelijk
HerMod
Customer Service
Personenwagens
7/2/2025
5
* Bekwame medewerkers,voorwaarden aankoop en overname gerespecteerd * Overdracht nieuwe wagen met instructeur en eerste kennismaking verliep vlot * Bijkomende info ter plaatse was nodig en verliep goed
Groep JAM
Sales
Personenwagens
7/2/2025
5
Vlotte manier om afspraak in te plannen en vervangwagen te vragen. Onderhoud zonder problemen verlopen en ook vervangwagen prima in orde.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
7/2/2025
1
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
7/2/2025
4
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
7/2/2025
5
Zeer vriendelijk en correct.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
6/2/2025
5
Groep JAM
Sales
Personenwagens
6/2/2025
5
Goede communicatie en fijne aflevering. Bij aflevering 1 minpuntje dat de auto niet helemaal opgeladen was zoals voorzien. Wel open communicatie hierover
Groep JAM
Sales
Personenwagens
5/2/2025
5
Goed, alles zoals afgesproken.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
5/2/2025
3
Dubbel. Aanvankelijk dacht men wel dat de kosten inbegrepen waren in mijn onderhoudscontract, uiteindelijk niet. Niemand heeft me aangetoond waarom dit niet inbegrepen was.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
5/2/2025
5
Goed bereikbaar en een vriendelijke ontvangst
Groep JAM
Sales
Personenwagens
29/1/2025
4
HerMod
Customer Service
Personenwagens
28/1/2025
5
Fijne probleemomschrijving met snelle en correcte uitvoering
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
28/1/2025
5
Correcte ontvangst , professioneel , alle vragen werden meer dan beantwoord
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
28/1/2025
5
Correcte behandeling ,juiste informatie, tel. op de hoogte gebracht van evt. extra onkosten en op de afgesproken tijd stond de auto ook netjes klaar.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
27/1/2025
5
Tevreden. Correcte naleving van de afspraak. Zeer hartelijke ontvangst en voldoende tijd gekregen voor de nodige uitleg en informatie. Top.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
27/1/2025
3
Onderhoud en tijd was goed, afspraak over gratis vervangwagen wordt steeds vergeten.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
27/1/2025
4
Correct uitgevoerde werken
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
27/1/2025
5
vriendelykheid goed uitleggen
HerMod
Customer Service
Personenwagens
27/1/2025
5
Geweldige dienst en vriendelijke service
Groep JAM
Sales
Personenwagens
27/1/2025
4
zeer goed. De personeel is zeer vriendelijk en gedienstig . De medewerker xxx komt steeds vragen of er nog vragen zijn en of hij mij ergens mee kan helpen.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
27/1/2025
3
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
27/1/2025
5
Correcte afspraken en goede reparatie
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
26/1/2025
3
We werden goed begeleid in de aankoop van onze nieuwe electrische auto . Toch was de informatie voor ons op korte tijd te overweldigend We missen wel een instructieboekje zodat we op. Ons gemak al het gebruik van onze auto kunnen nalezen Heel erg spijtig dat dat er niets meer is . Gezocht op you tube doch ook onvindbaar zodat we niet op de hoogte zijn van de laatste snufjes
Groep JAM
Sales
Personenwagens
23/1/2025
4
Bij laatste beurt was er geen versnellingsbakolie vlg de medewerker en moest ik enkele dagen later extra terug komen. Vind ik klungelig / onprofessioneel van het bedrijf en voor mij extra kosten en tijdverlies.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
23/1/2025
5
Men heeft de nodige tijd uitgetrokken voor opmaak en bespreking van de offerte, de diverse opties...
Groep JAM
Sales
Personenwagens
22/1/2025
2
Graag wil ik mijn teleurstelling uiten over mijn recente ervaring bij jullie. Bij aankomst voor mijn afspraak om de bandendruk te controleren en eventueel aan te passen, kreeg ik te horen dat ik ook naar een pompstation had kunnen gaan. Dit werd gezegd terwijl ik een onderhoudscontract bij jullie heb, waarin ik juist verwacht dat zulke basiszaken professioneel en zorgvuldig door jullie worden verzorgd. Het komt helaas niet als een verrassing, want dit is niet de eerste keer dat ik teleurgesteld ben in de service. Ik waardeer klantvriendelijkheid en kwaliteit, en op dit moment heb ik het gevoel dat die verwachtingen niet worden waargemaakt.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
22/1/2025
5
Iedereen doet zijn best om je zo goed mogelijk te helpen.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
22/1/2025
5
Goede ervaring. Mogelijk te vervangen onderdelen worden eerst gecommuniceerd via mail vooraleer te vervangen. De klant weet ook direct de kostprijs.
HerMod
Customer Service
Personenwagens
22/1/2025
5
Problemen met bandenspanning van mijn wagen, maar de agenda bij de garage stond vol. Ik mocht gewoon zonder afspraak(op een zelf gekozen moment) langskomen. Ze hebben me daarbovenop ook nog eens heel snel verdergeholpen en een drankje aangeboden :-) Bedankt voor de service!
HerMod
Customer Service
Personenwagens
22/1/2025
5
Vlotte en vriendelijke bediening
HerMod
Customer Service
Personenwagens
22/1/2025
4
Als er de mogelijkheid wordt geboden om een elektrische fiets te gebruiken tijdens het onderhoud mogen deze fietsen met dezelfde aandacht en kwaliteit onderhouden en klaargezet worden als de auto's die onderhouden worden. Dit betekent: opgepompte banden, geen rammelende slijkplaten en batterijen die werken en opgeladen zijn.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
22/1/2025
5
Groep JAM
Sales
Personenwagens
22/1/2025
4
Er zijn enkele puntjes waar wij het niet over eens geraakt zijn (prijs overname, vervanging (mits een opleg) van de zomerbanden door 4-seizoensbanden.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
22/1/2025
2
deze keer was ik zeker niet tevreden. xxx heeft zich niet gehouden aan het afgesproken uur een de xxx was vergeten om mijn bandenspanning na te kijken!!
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
22/1/2025
5
Groep JAM
Sales
Personenwagens
22/1/2025
4
Groep JAM
Sales
Personenwagens
22/1/2025
5
het was leuk om tot een overeenkomst te komen bij aanschaf van onze nieuwe Mercedes en zijn geweldig goed geholpen door xxx
Groep JAM
Sales
Personenwagens
21/1/2025
1
Heel laat afspraak tijden
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
21/1/2025
4
Goed,en vriendelijk onthaal
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
21/1/2025
1
zeer ontevreden, nadat wagen werd afgekeurd wegens uitstoot met amper xxx km, zijn er onderdelen besteld, xxx€ na een half jaar wachten waren deze nog niet geleverd! ben naar andere garage gegaan ,zelfde dag naar keuring en goedgekeurd! en dit voor een vierde van de vraagprijs bij mercedes xxx!
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
21/1/2025
5
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
21/1/2025
5
Eerste kennismaking was wat minder maar is in orde gekomen!
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
21/1/2025
5
Geweldige positieve ervaring,zeer behulpzaam en goede terugkoppeling kortom hele fijne ervaring hier mogen de Nederlandse dealerbedrijven zich eens een voorbeeld aan nemen.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
21/1/2025
1
Ben niet tevreden omdat ik de storing van de xxx heb laten vervangen .de richting aan wijzers gaan nu wel maar heb nog altijd geen verlichting in de hendel links ?
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
21/1/2025
1
Fout bij facturatie Herstellingen die onder garantie vallen toch willen aanrekenen Herstelling niet gebeurd en Na melding geen opvolging. Jammer.
HerMod
Customer Service
Personenwagens
21/1/2025
5
Na meerdere aankopen van Mercedes wil ik u bedanken voor de geweldige service . xxx heeft deze ervaring echt geweldig gemaakt . Van het bestellen van de wagen tot het in ontvangst nemen was zo professioneel.. 10 uit 10
HerMod
Customer Service
Personenwagens
21/1/2025
5
HerMod
Customer Service
Personenwagens
21/1/2025
2
Zou eens actief gebeld willen worden over de status van mijn probleem
HerMod
Customer Service
Personenwagens
21/1/2025
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
21/1/2025
5
Zeer dynamisch en vlot. Alles keurig afgewerkt.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
21/1/2025
5
zeer goede service en vriendelijk ontvangen
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
21/1/2025
4
Vriendelijk personeel, goede service en duidelijke communicatie
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
21/1/2025
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
21/1/2025
4
Het blijft lang wachten, maar over het onderhoud zelf heb ik niets negatief te vertellen
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
21/1/2025
4
Correcte en snelle uitvoering op de dag van de afspraak. Ik kon wel pas 5 à 6 weken na het maken van de afspraak terecht in het Servicepunt
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
21/1/2025
5
Correcte afhandeling en duidelijke toelichting over de gedane werkzaamheden.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
21/1/2025
5
Goede afspraak , alles goed .
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
21/1/2025
5
Vriendelijk personeel, heel tegemoetkomend bij het oplossen van het probleem, heel correcte dienstverlening
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
13/1/2025
4
Prima ervaring, goede ontvangst, goede afhandeling van de aankoop tot levering
Groep JAM
Sales
Personenwagens
13/1/2025
5
Zeer goede begeleiding en vlotte afhandeling en service .
Groep JAM
Sales
Personenwagens
13/1/2025
5
prettige ontvangst en uitleg waar nodig
Groep JAM
Sales
Personenwagens
13/1/2025
5
Geweldige vriendelijke service, goede eerlijke adviezen en streven naar perfectie. Er werd de tijd genomen om mij alle optie uit te leggen, zonder opvallende verkooptechnieken. Na het bestellen werd ik netjes op de hoogte gehouden van de volgende stappen. En bij de afhaling werd ik zeer vriendelijk en persoonlijk ontvangen. Zeer aangename ervaring!
Groep JAM
Sales
Personenwagens
13/1/2025
5
Zeer vriendelijk onthaal. Een prima uitleg, niets was teveel om uit te leggen of te berekenen voor de aankoop. Inclusief een testrit. Na de aankoop werden we constant op de hoogte gehouden tot bij de overhandiging van de wagen. Een topservice, meer kunnen we er niet van maken!
Groep JAM
Sales
Personenwagens
25/12/2024
5
HerMod
Customer Service
Personenwagens
19/12/2024
5
werk conform afspraak en onder garantie gedaan. Prettige ontvangst en prima wachtmogelijkheden
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
18/12/2024
5
Vlotte service, goede uitleg factuur
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
18/12/2024
5
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
18/12/2024
5
Vriendelijk en technisch goed
HerMod
Customer Service
Personenwagens
18/12/2024
4
Zakelijk met de nodige aandacht voor onze opmerkingen.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
18/12/2024
5
Vriendelijk personeel, hulpvaardig.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
18/12/2024
5
heel aangenaam, professioneel en correct
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
18/12/2024
5
Correct met een vriendelijk onthaal. Stipte afspraken en goede communicatie.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
18/12/2024
1
Er wordt niet probleemoplossend gedacht .. klant staat niet centraal.. weinig tot geen binding met de klant
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
18/12/2024
1
Ondanks een afspraak gemaakt te hebben 2 maanden op voorhand. Auto niet volledig klaar gemaakt. Ik moest nieuwe afspraak maken, pas eind xxx om verdere herstelling. Mijn auto nieuw gekocht bij xxx is 15 jaar oud, dus tijd voor een nieuwe te kopen. Maar vermits het altijd wel iets is, wat betreft de service, zal het geen Mercedes worden.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
18/12/2024
5
Vriendelijk en volgt de afspraken
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
18/12/2024
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
18/12/2024
5
Daar kunnen ze in Nederland nog wat van leren.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
18/12/2024
4
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
17/12/2024
5
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
17/12/2024
4
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
16/12/2024
5
Goede service en snel geholpen
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
16/12/2024
5
vlotte afhandeling bandenwissel
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
16/12/2024
5
Altijd vriendelijk en bekwame mensen en goede service
HerMod
Customer Service
Personenwagens
16/12/2024
5
Uitermate professioneel, in ieder opzicht.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
16/12/2024
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
16/12/2024
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
16/12/2024
1
ik ben zeer tevreden over het werk waar ik niet tevreden over ben is het feit dat schokdempers van mijn glc stuk zijn na nog geen xxx en dat mercedes daar niet in tussenkomt ik denk niet dat je dan kan zeggen dat mercedes een ster waardig is
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
16/12/2024
5
Groep JAM
Sales
Personenwagens
16/12/2024
4
langere wachttijd door extra constatering
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
16/12/2024
2
teleurstellend is mijn gevoel helaas
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
16/12/2024
5
Groep JAM
Sales
Personenwagens
12/12/2024
5
Vriendelijk personeel snelle afhandeling.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
12/12/2024
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
11/12/2024
5
Goede info gekregen, snelle actie werd ondernomen
Groep JAM
Sales
Personenwagens
10/12/2024
4
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
10/12/2024
5
Vriendelijk, behulpzaam, goede service
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
10/12/2024
4
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
10/12/2024
5
Goede ontvangst, goede uitleg over de verschillende voertuigen en versies. duidelijke, correcte en vriendelijke communicatie met iedereen die voor xxx in xxx werkt. goed contact tijdens de aankoopprocedure, bij de afhandeling van de verkoop en levering van het voertuig.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
4/12/2024
5
Alles goed in orde, zoals afgesproken was.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
4/12/2024
5
HerMod
Customer Service
Personenwagens
4/12/2024
5
Zeer klantvriendelijk en behulpzame medewerkers!
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
3/12/2024
5
Afspraak correct uitgevoerd, zowel wat tijd en de geplande uit te voeren werkzaamheden betreft. Wel tijdig afspraak reserveren want dat kan niet altijd op korte termijn geregeld worden. Goed werk geleverd.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
3/12/2024
1
Zeer vriendelijke medewerker , alleen mijn wagen is na de update nietmeer mogelijk de zetel verwarming of koeling te gebruiken. (Type xxx)
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
3/12/2024
5
Goede ontvangst, duidelijke afspraken en goed werk geleverd.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
3/12/2024
5
Zeer vriendelijk onthaald daarna snelle service
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
3/12/2024
4
Nieuwe mensen veel klantvriendelijker en aangenamer.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
3/12/2024
4
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
3/12/2024
5
Was een accuut probleem waar ze mij ook onmiddellijk mee hebben geholpen
HerMod
Customer Service
Personenwagens
3/12/2024
5
HerMod
Customer Service
Personenwagens
3/12/2024
5
Snelle herstelling van achterruitenwisser. Klaar binnen het uur!
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
3/12/2024
5
Groep JAM
Sales
Personenwagens
2/12/2024
5
Zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Uitstekende medewerkers met oog voor de behoeften van de klant
Groep JAM
Sales
Personenwagens
28/11/2024
2
Voor het doen van onderhoud is het een goed servicepunt en is men vriendelijk. Met betrekking tot junge xxx garantie is de ervaring uiterst slecht. Servicepunt weigert de aanvraag te doen en eerst moet de diagnose betaald worden. Sorry maar ik ben niet de bank voor het servicepunt of Mercedes in het algemeen. Bij andere servicepunten van verderweg gelegen groepen is dit niet het geval. Daar wordt de diagnose gedaan, de aanvraag uitgezet en daarna de factuur gemaakt van het geheel indien dit nodig is.
HerMod
Customer Service
Personenwagens
27/11/2024
5
zeer klantvriendelijk en snelle service.
HerMod
Customer Service
Personenwagens
26/11/2024
4
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
26/11/2024
5
Prettig, correcte behandeling, zeer vriendelijk ,hele fijne garage
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
26/11/2024
5
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
26/11/2024
5
alles was volgens de afspraken de afgesproken uren werden ook gerespecteerd ik ben tevreden
HerMod
Customer Service
Personenwagens
26/11/2024
5
Ik ben zeer goed en hartelijk ontvangen en heb duidelijke antwoorden gekregen op mij vragen.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
26/11/2024
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
25/11/2024
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
25/11/2024
5
Vriendelijk onthaal en alles goed verlopen , top????
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
21/11/2024
2
Tegenvallend, ging naar de garage voor 2 nieuwe banden. en nu is toevallig het ventiel om de spanning te meten stuk. weer een nieuwe afspraak moeten maken.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
20/11/2024
3
Twee opmerkingen: 1.Bij een controle van mijn voertuig om naar de keuring te gaan, was de conclusie dat mijn banden versleten waren en aan vervanging toe waren. Ik ben met mijn oude banden naar de keuring geweest en alles werd goedgekeurd ook mijn oude banden. Er was wel op dat moment een banden actie 2. ik heb mijn batterij laten vervangen omdat die aan capaciteit verloren had. Na 2 maanden werd via het dashbord in het rood gemeld dat er iet scheelde met de batterij en me in de garage moest melden Toen bleek dat de batterijstuurdoos defect was. Niets zou nog werken; we zouden zelfs niet meer kunnen starten. Tot op heden en dat is na één maand blijft alles nog normaal functioneren, raar. Was het wel een goede diagnose?
HerMod
Customer Service
Personenwagens
20/11/2024
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
19/11/2024
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
19/11/2024
1
Ik heb nog niets niets gehoord van de garage. Mijn voertuig is er nog
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
19/11/2024
5
Correct. Goed geïnformeerd en vriendelijke bediening.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
19/11/2024
4
Snelle service en zeer flexibel
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
19/11/2024
2
oké de levering van de nieuwe xxx heeft lang geduurd 15 maanden . nu hebben we een accidentje gehad de rechtse voorbumper en wielkast is stuk en dit duurt nu ook al 6 maanden en is nog steeds niet hersteld , dat vind ik niet meer normaal sorry . dus neen niet tevreden :(
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
19/11/2024
5
Vriendelijke ontvangst en behulpzaam.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
19/11/2024
4
Ik had afspraak online gemaakt en was ook online bevestigd. De dag ervoor kreeg ik telefoon dat een afspraak had en me moest melden. Ik heb een antal dingen verschoven en ben die dag gegaan. Bij aankomst liet ik mijn afspraak zien en men gaf toe dat het een fout van hun was. Ik heb mijn wagen daargelaten en keurige service. Nadien kreeg ik als compensatie 5% korting op de onderdelen.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
19/11/2024
5
Vlot , vriendelijk, behulpzaam
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
19/11/2024
4
Heel vriendelijk op de xxx,ook de medewerkers hebben het probleem opgelost.Ook de herstelling in garantie.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
18/11/2024
5
Aangenaam, enkel jammer dat ik dit keer geen filmpje mocht ontvangen
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
18/11/2024
5
onthaal top ! alles uitgelegd ,en op alle vragen antwoord bedankt
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
18/11/2024
5
van begin tot eind geweldige service. Heel vriendelijk en lekkere koffie!
HerMod
Customer Service
Personenwagens
18/11/2024
5
algemeen : correct, tijdig volgens afspraak - aandacht gevestigd op nakend tekort (remblokken/remschijven) : positief
HerMod
Customer Service
Personenwagens
18/11/2024
4
Vriendelijke ontvangsten.
HerMod
Customer Service
Personenwagens
18/11/2024
5
Goede begeleiding gehad tijdens aankoop . Testrit kunnen maken.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
11/11/2024
5
Vriendelijke ontvangst, aanbod testrit, uitgebreide info en begeleiding bij aankoop, goede opvolging en afterservice
Groep JAM
Sales
Personenwagens
6/11/2024
3
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
5/11/2024
5
Zoals altijd zeer vriendelijk, vlot en correct geholpen. Zelfs bij een onverwachts probleem en zonder afspraak werd al het mogelijke gedaan om mij terug op de baan te krijgen.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
5/11/2024
5
vriendelijke ontvangst maar technisch loopt het soms wel eens stroef en onbehulpzaam
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
30/10/2024
5
professioneel en vriendelijk
Groep JAM
Sales
Personenwagens
30/10/2024
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
29/10/2024
5
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
29/10/2024
5
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
29/10/2024
5
Zeer goed op de hoogte gehouden wat er moest gebeuren en de kosten ervan, en het eerst vragen of het mocht gebeuren Leuk zo
HerMod
Customer Service
Personenwagens
29/10/2024
4
HerMod
Customer Service
Personenwagens
29/10/2024
5
Zeer goed en zeer vriendelijke ontvangst
HerMod
Customer Service
Personenwagens
29/10/2024
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
29/10/2024
5
+ Zeer vriendelijke ontvangst. Heel erg behulpzaam. Accomodatie met wachtruimte en koffiehoek ok - Schandalig duur! Meer dan xxx€ betaald voor een B5 onderhoud, zonder Adblue, ruitensproeiervloeistof en de uitdrukkelijke vraag de remmen NIET te controleren! Gelieve de bijdrage voor de kinderdorpen van mijn rekening af te trekken.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
29/10/2024
5
Super gedienstig en vriendelijk.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
23/10/2024
5
klantvriendelijk en vrij vlot onderhoud van de auto
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
22/10/2024
5
correcte ontvangst, goede communicatie, problemen opgelost
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
22/10/2024
4
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
22/10/2024
5
Zeer vriendelijk, flexibel en professioneel. Wagen werd opgehaald en teruggebracht zoals afgesproken.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
22/10/2024
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
21/10/2024
5
Vlotte, en behulpzame service.
HerMod
Customer Service
Personenwagens
21/10/2024
5
Vriendelijk ontvangen; vervangwagen gekregen ; onderhoud is goed verlopen. Wij zijn tevreden.
HerMod
Customer Service
Personenwagens
17/10/2024
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
15/10/2024
4
Vriendelijk en behulpzaam
HerMod
Customer Service
Personenwagens
15/10/2024
5
Heel vriendelijk en goed geholpen met alles
HerMod
Customer Service
Personenwagens
15/10/2024
5
Zeer vriendelijk en deskundig geholpen.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
15/10/2024
5
Over de hele lijn zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, medewerker geeft veel informatie en doet een voorstel op basis van mijn behoeften. Verdere afhandeling verloopt ook telkens zeer correct.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
15/10/2024
5
vandaag goed ontvangen en geholpen.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
14/10/2024
5
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
14/10/2024
5
Vriendelijk, correct en goede afspraken.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
14/10/2024
4
Goed en vriendelijk te woord gestaan
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
14/10/2024
4
goed verlopen , maar op de . xxx dag heb ik mijn auto te koop gezet bij jullie , maar nog iets gehoord hier over. gr, xxx
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
14/10/2024
4
Enorm duur de laatste tijd. Volgens mij truc om over te gaan naar aankoop nieuwe auto.
HerMod
Customer Service
Personenwagens
14/10/2024
5
Prima garage. Super service vooral xxx die voor onderhoudsplanning staat
HerMod
Customer Service
Personenwagens
14/10/2024
5
Een goede en snelle service
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
14/10/2024
5
Heel mooie ervaring mr xxx jehoul was héél hulp zaal gaf goed uitleg, dank zij hem heb ik ook een snelle keuze gedaan. Ben heel tevreden ????
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
14/10/2024
5
Zeer betrouwbaar en vriendelijk personeel !!
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
14/10/2024
5
uitgebreide uitleg voor en na servicebeurt
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
14/10/2024
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
14/10/2024
5
Zeer goed zoals gewoonlijk
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
14/10/2024
5
Heel goed, correcte en volledige uitleg gekregen. Proefrit kunnen maken. medewerker nam alle tijd voor mij zowel bij de eerste afspraak als bij de bestelling als bij het afhalen. Maand na de afhaling belde hij nog eens om te kijken of alles in orde was, of ik tevreden was. Tot nu toe super tevreden
Groep JAM
Sales
Personenwagens
9/10/2024
5
Ik ben in xxx de toonzaal zonder afspraak binnen gegaan. Ik werd vriendelijk ontvangen en er werd tijd vrij gemaakt ook al was het niet zeker of er een wagen aangekocht ging worden. We hebben samengezeten en een offerte opgemaakt. Alles verliep vlot en vriendelijk.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
8/10/2024
5
perfect ik ben heel goed ontvangen door het xxx team ik zal dat ook aanbevelen aan mijn vrienden indien zij ook interesse mochten tonen indien ze een nieuwe wagen overwegen.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
7/10/2024
1
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
3/10/2024
5
Zeer goede, vriendelijke en professionele service! Zij denken mee!
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
1/10/2024
5
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
1/10/2024
3
Service van voertuig is uitgevoerd als afgesproken, vervangwagen stond netjes klaar. voorbereiding van de service was slecht tot niet voorbereid, aangezien ik meerdere dingen gemeld heb die niet zijn opgepakt waarvoor ik nu nogmaals terug moet.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
1/10/2024
5
Vlotte communicatie Steeds telefonisch overleg indien er grotere vervangstukken nodig zijn Wagen wordt proper achtergelaten Vriendelijk personeel
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
1/10/2024
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
1/10/2024
4
Goede service, vriendelijk personeel
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
1/10/2024
5
Vriendelijke ontvangst, goede uitleg bij evt vervangen van onderdelen.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
30/9/2024
1
Het probleem is niet opgelost. Er is alleen een ingebruikname gebeurd, maar dat volstaat niet. Helaas moeten wij binnenkort ons dus opnieuw vrijmaken om de auto te brengen én te halen zonder dat een vervangwagen wordt voorgesteld.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
30/9/2024
4
Mijn aankoop nieuwe auto verliep redelijk goed maar was niet 100% optimaal. Eerste contacten waren met medewerker xxx , en verdere afwikkeling via een tweede medewerker xxx. Keuze van de opties was niet optimaal , enerzijds omdat ik niet goed op de hoogte was van de vele mogelijkheden en de uitgebreide lijst opties , anderzijds ook wel omdat ik onderhandeld heb met 2 medewerkers. Bij nader inzien had ik waarschijnlijk ook nog het pakket rijassistentie en evt ook de head-up display optie genomen. De bestelling was begin xxx en de levering was voorzien voor xxx De wagen is echter begin xxx al geleverd , en heb ik daardoor bepaalde financiele regelingen moeten veranderen. Bij levering van de auto heb ik dan uitleg gekregen van xxx dat was OK op een paar kleine zaken na ( bepaalde instellingen en aanduidingen in de wagen) waar ik nog antwoord op krijg. Alles bij elkaar ; redelijk tevreden
Groep JAM
Sales
Personenwagens