27/11/2023
4
al bij al auto redelijk lang moeten missen voor een kleine herstelling
HerMod
Customer Service
Personenwagens
25/11/2023
5
zeer professioneel en correct
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
25/11/2023
5
Super service en klantvriendelijkheid
Groep JAM
Sales
Personenwagens
24/11/2023
5
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
24/11/2023
4
Jammer dat ik niet mocht wachten tot de wagen gereed was. Men kon het tijdstip voor het vervangen van twee remschijven met remblokjes niet exact inplannen. Ik reserveer graag online, maar moest bellen voor een afspraak omdat er geen tijdslot vrij was...
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
24/11/2023
5
HerMod
Customer Service
Personenwagens
24/11/2023
2
Lange termijn bij het maken van een afspraak. Zware kosten bij eerste onderhoudsbeurt. Vervanging van ruitenwissers voor en achter na aankoop van 7 maanden.
HerMod
Customer Service
Personenwagens
24/11/2023
2
Duurde lang vooraleer ik mocht langskomen (3 maanden na contact op te nemen). xxx€ vind ik zeer veel voor een onderhoudsbeurt voor xxx. Waren wel vriendelijk.
HerMod
Customer Service
Personenwagens
24/11/2023
5
goede uitleg bij ontvangst en vriendelijk personeel
Groep JAM
Sales
Personenwagens
24/11/2023
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
24/11/2023
5
Fijn ontvangen geworden. Alles is vlot en duidelijk verlopen. Ook gemaakte afspraken waren in orde.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
24/11/2023
5
voel me weer klant en geen nummer , dus zeer goed nu !
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
10/11/2023
5
Goede service, veel informatie. Vriendelijke medewerker, erg behulpzaam. Wagen mooi en correct afgeleverd.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
10/11/2023
5
I am a longterm customer at xxx. At former purchases as well as this one, contacts are professional, communication and care is up to standard and service is as expected. Even though the car got delivered with wrong rims, this was handled professionaly and swiftly to correct the error, contributing once more to a high service level. My main contact was xxx
Groep JAM
Sales
Personenwagens
10/11/2023
5
We zaten in de laatste dagen dan deze wagen nog 100% fiscaal aftrekbaar was. Ook bij de lease maatschappij was het druk. Jullie xxx medewerkster heeft uiterst haar best gedaan om dit mogelijk te maken en op de juiste ogenblikken gecommuniceerd.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
10/11/2023
5
Erg vriendelijk, overeenkomstig met de verwachting van Mercedes groep.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
10/11/2023
4
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
10/11/2023
4
Tevreden, behulpzaam en vriendelijk. Werk goed uitgevoerd. Wel vrij prijzig
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
10/11/2023
5
Zeer professioneel en vriendelijk
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
10/11/2023
5
Groep JAM
Sales
Personenwagens
5/11/2023
4
Goede service / klantvriendelijk
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
4/11/2023
3
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
3/11/2023
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
3/11/2023
5
Ik werd goed geholpen door de medewerker (xxx). Vriendelijke ontvangst en erg goede kennis van zaken. Afspraken worden goed nageleefd. Er werd ook duidelijk en op tijd gecommuniceerd.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
2/11/2023
2
Het gehele proces van het maken van een afspraak werd enorm bemoeilijkt door de erg lange levertermijn voor een nieuwe sleutel, waardoor ik uiteindelijk maar eerst na meer dan 8 weken wachttijd en een overschrijding van het onderhoudsinterval van meer dan xxx km het onderhoud heb kunnen laten uitvoeren. Bovendien verliep de communicatie met de receptie op een niveau dat in niets doet vermoeden met een Premium -merk te maken te hebben.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
2/11/2023
5
Vlotte communicatie voor het maken van een afspraak voor een garantieregeling i.v.m. het vervangen van een subframe en de uitvoering ervan.Prima serviceregeling.
HerMod
Customer Service
Personenwagens
1/11/2023
1
15 keer zelf moeten bellen om iemand de dag(en) van het onderhoud aan de lijn te krijgen ... telefoon werd gewoon niet opgenomen !!
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
1/11/2023
5
Groep JAM
Sales
Personenwagens
1/11/2023
4
4 Heel vriendelijk. We hebben de nodige uitleg gehad
Groep JAM
Sales
Personenwagens
1/11/2023
4
Zeer gedreven medewerker.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
1/11/2023
5
Zeer goed en zeer professioneel maar voor een leek toch verstaanbaar.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
1/11/2023
5
Goed en correct behandeld
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
1/11/2023
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
31/10/2023
5
Groep JAM
Sales
Personenwagens
30/10/2023
5
snelle service en vriendelijke ontvangst
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
29/10/2023
5
Voor mij is het de eerste keer dat ik een Mercedes als bedrijfswagen kreeg. Nieuwe Garage zoeken en niet weten waar je uitkomt. Maar ik moet zeggen super vriendelijk en vlotte service, top!
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
29/10/2023
5
Very good experience. Fast delivery. The employee made a video when the car arrived. I got very good explanation about the car when I picked up the car. Thank you!
Groep JAM
Sales
Personenwagens
28/10/2023
5
Zeer goed, geen opmerkingen.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
28/10/2023
5
Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe aanwinst
Groep JAM
Sales
Personenwagens
28/10/2023
4
Vriendelijk personeel, goede service
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
27/10/2023
5
We werden behandeld als een klant. De nodige info werd gegeven om een aankoop te maken
Groep JAM
Sales
Personenwagens
27/10/2023
5
Vlotte begeleiding, degelijke uitleg, hele leuke video updates over de stand van zaken van xxx!
Groep JAM
Sales
Personenwagens
27/10/2023
4
Word er netjes en correct behandeld
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
27/10/2023
5
tous les services sont exellents. Je suis bien contente de choisir ce concessionnaire
Groep JAM
Sales
Personenwagens
13/10/2023
5
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
12/10/2023
4
Afspraken worden goed nageleefd en indien er bijkomstige problemen met de auto zijn wordt er telefonisch geadviseerd.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
11/10/2023
5
Goede ontvangst en alles conform de afstemingen.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
11/10/2023
5
Zeer te vrede , vriendelijk en zeer snel geholpen
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
11/10/2023
5
Goede service,en medewerkers helpen je graag.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
10/10/2023
4
correct naleven van afspraken. Nodige info werd verschaft.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
7/10/2023
4
Wij zijn al bijna 30 jaar trouwe klant en met de gekende medewerkers genieten we van een uitstekende service. De nieuwe garde is minder enthousiast om dezelfde service af te leveren.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
7/10/2023
4
vriendelijk en goede informatie
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
7/10/2023
1
Onvriendelijk en geen behandeling van aangegeven defecten, zowel persoonlijk, als ook per mail. Technisch slecht geïnformeerd .
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
7/10/2023
5
Goede en eerlijke service, altijd even vriendelijk en behulpzaam!
HerMod
Customer Service
Personenwagens
6/10/2023
5
Goede service , en een uitstekende uitleg door middel van video ter plaatse gemaakt van mijn de auto , met aanwijzing van de te vervangen onderdelen. Mvg
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
6/10/2023
1
Diagnose gesteld en nadien bijgeteld met een meerwerk wat niet gegund is van xxx euro. Een vastgestelde prijsafspraak moet gewoon opgevolgd worden. Gevolg dat ik geen nw. xxx aanschaf bij xxx
HerMod
Customer Service
Personenwagens
6/10/2023
4
Zeer tevreden na de oplevering. We hebben nu een fantastische en stijlvolle auto! Naast de dealer werden ook wij met een zeer lange levertijd geconfronteerd. Maar dat is nu gelukkig achter de rug.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
6/10/2023
4
Vriendelijk onthaal, service ok
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
6/10/2023
5
Zeer gekwalitiseerd personeel, snel geholpen. Een hele goede service.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
6/10/2023
4
Goede ervaring, doch er waren herstellingen nodig buiten de herstelling die gezegd was. Men had mij hiervan in kennis mogen stellen. Ik heb dit pas gezien op de faktuur die nagestuurd werd.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
6/10/2023
2
De overname van de oude wagen loopt niet zoals beloofd
Groep JAM
Sales
Personenwagens
6/10/2023
5
Het probleem is correct opgelost. De diagnose die gesteld was is mij duidelijk uitgelegd en wat ze gedaan hebben om het op te lossen.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
6/10/2023
4
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
1/10/2023
5
Ik ben zeer tevreden over de service geleverd door de Mercedes garage in xxx. Ik werd op de hoogte gehouden omtrent de levering door middel van videoboodschappen wat zeer aangenaam is. Bij levering van de wagen werd er veel tijd uitgetrokken om een zeer gedetailleerde uitleg te geven. Een aantal weken na levering heb ik opnieuw een videoboodschap ontvangen met de vraag of alles ok was met de wagen en ben ik ook nog opgebeld om te checken of er geen problemen waren.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
1/10/2023
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
28/9/2023
4
HerMod
Customer Service
Personenwagens
28/9/2023
1
Voor een herstelling waarvan de fout bij de garage zelf ligt krijg ik een factuur. Op mail met klacht wordt niet gereageerd.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
27/9/2023
4
Heel fijn dat mijn nieuwe wagen bij aankomst bij xxx aangekondigd werd in een filmpje, heel persoonlijk.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
27/9/2023
5
Al jaren klant en altijd correcte service
Groep JAM
Sales
Personenwagens
27/9/2023
5
Vlotte en correcte ontvangst. Wagen netjes en op tijd terug afgeleverd. Bedankt voor de goede service.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
25/9/2023
5
gemaakte afspraken werden perfect gevolgd. Nodige herstellingen werden vakkundig uitgevoerd binnen het voorziene tijdsbestek
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
25/9/2023
5
Prima service. Men probeert het wachten zo aangenaam mogelijk te maken.
HerMod
Customer Service
Personenwagens
24/9/2023
5
Vriendelijk, duidelijk, geduldig...
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
23/9/2023
5
Ik ben zeer tevreden. Goede uitleg en service gehad.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
23/9/2023
3
Jammer genoeg was het interieur van de wagen na de servicebeurt vrij vuil achter gelaten. Dit viel mij pas op de dag nadien, maar zou ik niet verwachten van een merk van deze standing
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
23/9/2023
5
Dit was klantvriendelijkheid van de bovenste plank, het duurde wel enige tijd vooraleer een en ander in orde was doch ons geduld is beloond. Wij kijken met grote tevredenheid terug op de afgelopen tijd en de klantvriendelijkheid van het team van garage xxx
Groep JAM
Sales
Personenwagens
23/9/2023
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
22/9/2023
5
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
22/9/2023
5
Proffzsioneel vriendelijk en correct
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
22/9/2023
3
Afspraken en opvolging blijft in gebreke.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
22/9/2023
5
Zeer goed vlotte communicatie
Groep JAM
Sales
Personenwagens
22/9/2023
5
Jullie zijn zeer behulpzaam, vriendelijk en correct.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
22/9/2023
3
Slecht, ik had zes weken geleden reeds de afspraak gemaakt, daardoor xxx km over de onderhoudsbeurt
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
22/9/2023
1
Jammer genoeg was de herstelling die diende te gebeuren niet helemaal of 100% in orde. Net zoals de vorige herstelling ongeveer een jaar geleden, moest ik een tweede keer terug gaan. Ik vind het erg & jammer dat de wagen uberhaupt met niet meer ook voor detail, zo mocht afgehaald worden. Ik heb onmiddellijk bij afhaling mijn ongenoegen kenbaar gemaakt, en ben pas de dag erna terug naar de hersteldienst kunnen gaan, zowel de persoon waarbij ik hem afgehaald heb, als de persoon waar de dag erna mee gesproken gaven me gelijk over mijn opmerkingen. En er is aangeboden om hem terug binnen te brengen. Uiteraard controleer je dat terug goed, met als gevolg dat het nog niet 100% in orde was... Maar de uitleg of en antwoord die kreeg stemde mij al helemaal niet tevreden.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
17/9/2023
5
Zeer tevreden van de service. Auto werd snel en in zeer goede staat en volledig schoongemaakt opgeleverd. Bij ophalen van de auto duidelijke uitleg gekregen.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
15/9/2023
5
goede service en snelle bediening
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
13/9/2023
5
Geen opmerkingen Alles verliep prima
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
13/9/2023
4
Vriendelijke en vlotte bediening
HerMod
Customer Service
Personenwagens
13/9/2023
5
vlotte service en afhandeling
HerMod
Customer Service
Personenwagens
13/9/2023
5
Helder en duidelijke uitleg bij de aankoop.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
12/9/2023
4
Spijtig dat er slechts op het laatste moment verwittigd wordt dat er bepaalde opties niet meegeleverd zijn (wegdraaiende lichten). Ook spijtig dat de beschermende kofferbak nog niet beschikbaar is.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
9/9/2023
5
Heel vriendelijk en klantgericht. Warme ontvangst en goede service.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
9/9/2023
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
8/9/2023
4
Vriendelijke ontvangst, van iedereen een goeiemorgen gekregen bij het wachten. Tafel, stoelen, gratis wifi en koffie ter beschikking bij het wachten duidelijke uitleg bij het overlopen van het onderhoud
HerMod
Customer Service
Personenwagens
8/9/2023
5
Fijne ontvangst, goede uitleg, correcte afhandeling. Prima!
Groep JAM
Sales
Personenwagens
30/8/2023
2
op xxx had ik een afspraak bij xxx in xxx ik was op tijd daar na 1 uur wachten kwamen ze me zeggen dat de afspraak niet doorging waarom weet ik niet toen hebben ze naar xxxx gebeld daar kon ik enkele uren later terecht waar ze me goed geholpen hebben. Ik ben reeds xxx jaar klant bij xxx en me nu zo behandelen.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
30/8/2023
5
zeer aangenaam en goed geholpen
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
30/8/2023
3
De ervaring met het servicepunt was goed en verliep correct.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
30/8/2023
4
mijn ervaring is over het algemeen redelijk goed en kan zo direct geen negatief boven halen
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
30/8/2023
4
De uitvoering van het onderhoud zelf is goed verlopen. De boeking van het onderhoud is wel problematisch verlopen en wijst er duidelijk op dat er bij MB een duidelijk gebrek is aan een gecoördineerd beleid op het vlak van IT-infrastructuur. Het heeft weinig zin apps ter beschikking te stellen van je klanten als deze data niet wordt gesynchroniseerd of in real-time wordt doorgeleid naar je dealernetwerk. Ik had een onderhoudsafspraak geboekt via de MB app maar dit kwam niet bij de dealer terecht blijkbaar. Daarna nog wat problemen hiermee gehad, uiteindelijk wel in orde gekomen.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
30/8/2023
5
Vriendelijk onthaal goede uitleg
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
29/8/2023
4
Wij zijn al maanden aan het wachten op een onderdeel, dat vindt ik niet relevant voor een merk als Mercedes.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
29/8/2023
5
Zoals altijd even vriendelijk en hulpvaardig.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
29/8/2023
5
Uiterst tevreden , vlotte afspraak , werken correct uitgevoerd , wagen op tijd kunnen afhalen
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
28/8/2023
4
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
28/8/2023
5
zeer goed ,vriendelijke dienstverlening
HerMod
Customer Service
Personenwagens
27/8/2023
5
Groep JAM
Sales
Personenwagens
26/8/2023
5
Vriendelijk en behulpzaam
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
26/8/2023
5
ik heb een goede ervaring met de service .de mensen zijn vriendelijk en behulpzaam.
HerMod
Customer Service
Personenwagens
26/8/2023
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
25/8/2023
4
Update had gelijk moeten vallen met de laatste service beurt. Nu 2 keer afspreken zowel voor de garage en voor mij 4uur extra met verplaatsing. ( deels garantie???)
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
25/8/2023
5
Zeer snelle service om per direct over te nemen van xxx (na onderling overleg) die het onderdeel niet ter beschikking hadden!
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
25/8/2023
5
Ik werd onmiddellijk geholpen, helaas kon het probleem niet verholpen worden met de gedane ingreep. Wel werd het probleem gedetecteerd en hierdoor kon het juiste onderdeel besteld worden.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
25/8/2023
2
Eerst 65 dagen wachten om geholpen te worden voor nieuwe remblokken Dan zonder auto van 8.00 uur tot 17.30 uur dat wel lang is voor remblokken te vervangen
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
25/8/2023
5
Vriendelijk ontvangst en in overleg wordt bekeken wat wel of niet noodzakelijk is voor de onderhoudsbeurt Raad zeker mensen aan om bij dit bedrijf een reparatie of onderhoud te laten uitvoeren
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
20/8/2023
4
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
16/8/2023
5
Afspraak verliep zoals gepland en er zijn nadien geen mankementen uitgekomen. Heel vriendelijk.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
16/8/2023
4
Uitvoering geen enkel probleem. is (meer dan) OK. Alleen de doorlooptijd : aanvraag OH - datum uitvoering is vrij lang. (moet er wel bij vermelden dat het xxx betrof)
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
16/8/2023
5
Heel erg tevreden. Goede service. ook achteraf!
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
13/8/2023
5
Uitstekend! Het was mijn eerste bezoek met een xxx uit xxx. Het ging om de zomer check-up. Hoewel ik strikt genomen geen klant ben, werd ik na mijn reactie via mail, vrijwel meteen gebeld en vriendelijk verder geholpen. Dit is Service met de grote S. Er werd me overigens ook nog verteld dat ik nog recht had op een check-up van de software onder garantie.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
13/8/2023
5
Geholpen worden zoals het moet en elk mogelijk misverstand werd onmiddellijk nagevraagd
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
12/8/2023
4
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
11/8/2023
5
Goede service. De afspraak stipt nagekomen. Duidelijke opvolging van de service door de tekorten tijdig en duidelijk te melden.
HerMod
Customer Service
Personenwagens
11/8/2023
5
Prima, ontvangst, duidelijke uitleg en advies
HerMod
Customer Service
Personenwagens
11/8/2023
5
HerMod
Customer Service
Personenwagens
11/8/2023
5
Groep JAM
Sales
Personenwagens
8/8/2023
4
Groep JAM
Sales
Personenwagens
7/8/2023
3
Goede medewerker, wel jammer van de lange wachttijd(12 maanden). Tijdens het verkoop gesprek was er een belofte gedaan die nadien niet is nagekomen. Geen verdere opmerkingen.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
6/8/2023
2
De service was erg matig. Ondanks weken vooraf een afspraak gemaakt komt men er pas na inlevering achter dat de distributieriem moet vervangen (xxxkm/xxx jaar als 2e wagen) ,maar meldt men dat het onderdeel niet voorradig is en ook geen levertermijn gekend is. Misschien bij een ander filiaal maar de wagen zou normaal 's avonds kunnen afgehaald. Dan de factuur, die komt pas na bijna 2 maanden (xxx onderhoud, factuur ontvangen eind xxx!), een apothekersrekening van jewelste en plots is ook de waterpomp vervangen. Nochtans nooit een lek gemerkt, geen koelvloeistof moeten bijvullen. Conclusie : ik sta een jaar voor mijn pensioen en moet bij bedrijfswagen dan inleveren. Zou ik dan nog wel een mercedes kopen waarvan de onderdelen bij concullega's aangekocht worden (motor xxx met defecte waterpomp na xxx km), stoelen bij xxx, andere onderdelen allicht bij toeleveranciers als Magna Steyr, Bosch etc. Waar blijft dan de kwaliteit waarvoor Mercedes tot voor enkele tientallen jaren om gekend was ? Mercedes koopt onderdelen dus ook maar elders en kwalitatief gaat men er duidelijk niet op vooruit.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
3/8/2023
5
Goede ontvangst en professionele uitleg gekregen. Afhandeling van de verkoop ook zonder problemen verlopen.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
3/8/2023
1
Alles wordt veel te duur!!
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
2/8/2023
2
Niet prettig. Er wordt 3 of 4 keer gezegd dat ze gaan terug bellen, maar dit gebeurt geen enkele keer, ik heb alle keren zelf terug moeten bellen. De km teller van de servicebeurten is niet gereset. Het leer van het stuur gaat na enkele maanden af en dit zou volgens Mercedes niet onder garantie vallen. De service van zowel Mercedes als groep xxx laat te wensen over.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
2/8/2023
2
Heel dure service voor niets te doen, enkel een adbleu sensor moeten resetten en xxx€ betalen. Zonder zelfs een uitleg of dit opnieuw kon voorvallen of niet. Dus niet tevreden, sorry.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
2/8/2023
5
Alle afspraken werden nagekomen. Het nazicht van de wagen werd zeer goed uitgevoerd.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
2/8/2023
4
Verkoop verliep vlot en vriendelijk. Ik vind het echter niet kunnen dat het denim blue wat ik gekozen had ineens niet meer wordt geleverd !
Groep JAM
Sales
Personenwagens
30/7/2023
4
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
30/7/2023
5
fijne garage ,vrienelijke mensen prima servive ennnn mooie auto,
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
29/7/2023
5
Zeer vriendelijk en goede communicatie.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
29/7/2023
4
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
28/7/2023
5
Correcte uitvoering, bekwaam personeel, correcte prijs
HerMod
Customer Service
Personenwagens
28/7/2023
5
Zeer professionele en vriendelijke hulp van de medewerkers. Duidelijk technische uitleg over de uitgevoerde werkzaamheden. Prettige ervaring.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
28/7/2023
2
Negatief om volgende redenen: 1. De serviceduur was voorafgaandelijk aangekondigd als max 1u 45min met een software update inbegrepen. Uiteindelijk duurde het 3u 30min, hetgeen onaanvaardbaar is. 2. Na de software update stel ik vast dat al mijn instellingen gewijzigd zijn en niet meer staan zoals ik ze ingesteld had.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
28/7/2023
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
28/7/2023
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
19/7/2023
5
een zeer professionele behandeling van mijn probleem wat ik had met de sensoren!
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
14/7/2023
4
Beste, mijn bezoek is zeer goed verlopen , ik ben op een correcte manier geholpen , het was voor een terug roep actie van de airbag en een update van de software ,dit laatste ben ik niet tevreden mee wand ik zit met een verbruik van 0,4 à 0,5 l /100 km meer als tevoren met zeker de zelfde rijstijl. Groeten xxx
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
13/7/2023
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
13/7/2023
5
Voor elk extra onderhoud werd mijn akkoord gevraagd. Prima ! Vriendelijk personeel ! Jammer dat men mij de algemene onderhoudskosten niet op voorhand heeft meegedeeld. Voor de rest enkele technische vragen die niet kunnen worden verholpen. Oa. Snelheidsindicator geeft niet juiste snelheid aan (het waarom werd mij reeds medegedeeld) . Verder zou de zit van bestuurderszijde (voor mijn echtgenote) hoger moeten kunnen. Hier geen positief antwoord op gekregen. Aangezien mijn echtgenote daar te veel problemen (geringer overzicht) mee heeft zal ofwel ikzelf altijd moeten rijden en dat is zeker niet de bedoeling ofwel zijn wij verplicht de auto te verkopen. Wij hebben hem pas 10 maanden. Kostelijke zaak als U het mij vraagt.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
12/7/2023
5
HerMod
Customer Service
Personenwagens
12/7/2023
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
12/7/2023
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
12/7/2023
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
11/7/2023
1
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
11/7/2023
5
Top Service! Zeer goed geholpen!
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
10/7/2023
5
Groep JAM
Sales
Personenwagens
10/7/2023
2
Met aandringen vanuit xxx goed
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
8/7/2023
5
Goede ervaring met vriendelijke ontvangst en prima afhandeling
HerMod
Customer Service
Personenwagens
8/7/2023
5
Komt zeer professioneel over, ze weten duidelijk waar ze mee bezig zijn en wat van hun verwacht wordt, en mijn vragen werden duidelijk beantwoord. Een minpunt: Een nieuwe afspraak inplannen kan pas over enkele weken. Blijkbaar is het (nog steeds) zeer druk.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
7/7/2023
3
Graag na uitvoeren van onderhoud meer uitleg...
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
7/7/2023
5
Top vriendelijke mensen lekker koffie
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
7/7/2023
1
Héél ontevreden. Na 2 weken al melding van storing aandrijfsysteem. Meer dan 3 weken moeten wachten om hem binnen kunnen te brengen. Zogezegd de Hoogspanningsaccu vervangen. Zelfde avond dezelfde storing, terug binnen gebracht. Auto 2 dagen daar gelaten om dan tot de conclusie te komen dat er een kabel los was aan de Hoogspanningsaccu. Daar terug vertrokken, nog geen xxx km verder, terug dezelfde storing. Weer terug ( auto is nog maar 6 weken oud ondertussen ) en nu zeggen ze dat ze op een update van Duitsland aan't wachten zijn. Ik vind dit schandalig, auto van xxx€ waar ik al 3 X voor naar de garage moet gaan, terwijl hij nog maar 6 weken oud is. Hopelijk vinden ze het probleem nu wel en dat ik voor de rest geen problemen meer ga hebben.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
7/7/2023
5
Over het algemeen is de behandeling van het personeel erg goed, de wachtruimte is goed
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
7/7/2023
4
Vriendelijk en behulpzaam personeel
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
7/7/2023
5
et vervangen van de SBC pomp, wat incl. werkplaatstarief en BTW € xxx zou kosten, aan onze bijna xxx jaar oude mercedes xxx, viel voor 100% onder garantie! Ik wist niet wat ik hoorde, terwijl ik daar geen vaste klant was. Daarom van mij 5 sterren voor xxx.
HerMod
Customer Service
Personenwagens
7/7/2023
5
Goede service, zeer tevreden
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
7/7/2023
1
De xxx wagens besteld in xxx 2021 , met de levering beloofd xxx 2022. Dan werd het xxx 2022, dan xxx 2023, uiteindelijk xxx van de xxx wagens geleverd xxx 2023. Met de uitleg dat ze 1 auto kwijt zijn ...???? de xxx geleverde zijn dan al 3 keer een week weggeweest voor storingen. De xxx is uiteindelijk geleverd begin xxx. Conclusie, Mercedes gaat niet zo dadelijk nog voorkomen bij de volgende investeringen, jammer voor jullie, we hebben toch een xxx tal voertuigen in ons bedrijf. Het negatieve daarbij vond ik de communicatie rond de levertermijn, alle begrip voor de Corona. Maar als er dan kennissen zijn die 5 maand later bestelden, en 11 maanden eerder aan het rijden waren ...
Groep JAM
Sales
Personenwagens
7/7/2023
5
Auto werd op de afgesproken datum correct hersteld
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
7/7/2023
5
Prima,vlot en vriendelijk
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
29/6/2023
3
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
28/6/2023
3
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
28/6/2023
3
Ik ben altijd zeer tevreden geweest gedurende al xxx jaar dat mijn wagen vanaf de aankoopfactuur alle onderhoudsbeurten werden uitgevoerd door garage xxx.Toch moet ik U melden dat in xxx 2023 zich problemen voordeden met de versnellingbak,de auto schudde gevaarlijk bij stilstaan en vertrekken.Bij aanbieding in garage werd dit vastgesteld.Bij controle van alle onderhoudsbeurten stelde men vast dat op kilometstand van xxx km nooit de olie werd vervangen.dit is nu gebeurd met factuur van xxx met commercièle tussenkomst.Wat indien opnieuw storingen komen ? 3 Mijn geboortedatum is xxx en hoop met deze prachtige wagen nog minimum 5 jaar te kunnen rijden. tevreden 3
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
28/6/2023
5
Altijd snel en goed geholpen
Groep JAM
Sales
Personenwagens
28/6/2023
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
27/6/2023
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
25/6/2023
5
vlugge en goede bediening
HerMod
Customer Service
Personenwagens
25/6/2023
5
Vriendelijk personeel, altijd bereid om je verder te helpen!
Groep JAM
Sales
Personenwagens
24/6/2023
4
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
24/6/2023
3
ik vind de prijzen voor het onderhoud toch behoorlijk hoog, maar blijf vertrouwen hebben in mercedes
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
24/6/2023
4
Ik mag niet klagen alles is gelopen zoals het hoort.Alleen jammer dat de wachttijden voor het onderhoud zolang is maar ik ben gelukkig naar xxx kunnen gaan daar was het een stuk korten van levertermijn
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
23/6/2023
5
Correct verlopen en uitgevoerd
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
23/6/2023
5
Correct-stipt-vriendelijk
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
23/6/2023
5
correcte afspraken die ook na gekomen worden
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
23/6/2023
3
Matig! Meer dan 2,5 maand wachten voor een onderhoud is toch aan de lange kant. Ben weer niet gebeld wanneer mijn wagen klaar was. Zelf gebeld o die is klaar en kan je komen ophalen!
HerMod
Customer Service
Personenwagens
23/6/2023
5
Beter luisteren als iemand auto binnen brengt spart tijd
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
23/6/2023
5
Wij komen speciaal van xxx voor de goede service dat xxx ons geeft. Alles altijd perfect.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
23/6/2023
5
Ben zeer tevreden ik bij de xxx in xxx gekocht heb. Fijne ervaring en xxx heeft dat fijn afgehandeld.Voelde mij gewaardeerd als klant
Groep JAM
Sales
Personenwagens
23/6/2023
4
Met afspraak nog lang moeten wachten....
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
23/6/2023
5
Perfect geregeld. Heel vriendelijke ontvangst.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
23/6/2023
4
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
16/6/2023
5
Beste , goede service , wel lange wachttijd voordat de auto op onderhoud kan.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
15/6/2023
4
Ik kreeg in xxx via e-mail de vraag om een afspraak vast te leggen voor mijn volgend onderhoud en dit kon ook online. Afspraak werd vastgelegd voor eind xxx maar een paar weken vooraf werd ik telefonisch gecontacteerd door xxx met de mededeling dat mijn afspraak niet kon doorgaan omdat alles volzet was die dag (???). Blijkbaar is het online boekingssysteem niet gekoppeld met de agenda van het Servicepunt. Dit is onbegrijpelijk amateuristisch. Wel fijn van xxx dat ze me telefonisch contacteerden en een alternatief voorstelden. Van een merk als Mercedes zouden we toch een degelijk online boekingssysteem mogen verwachten? Voor het overige ben ik zeer tevreden van de service van xxx. Voor een olielek aan de aandrijfas werd onmiddellijk een offerte voorzien. Enig minpuntje: bij het binnenbrengen van de wagen zei ik dat de remmen piepten, dit zou gecontroleerd worden, en men beweerde dat dit ook gebeurd was maar de remmen piepen nog altijd zoals voorheen. Ik zie me dus genoodzaakt naar een niet officiële garagist te gaan om dit alsnog te laten nakijken. Jammer!
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
14/6/2023
3
Werd zakelijk ontvangen. De communicatie was zeer beperkt.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
14/6/2023
5
Super vriendelijk en gemotiveerde medewerkers die weten hoe alles aan te pakken.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
14/6/2023
5
De afspraak wordt gemaakt en wij komen die correct na .Dat is wederzijds.We worden ook op de hoogte gebracht als er iets niet in orde is. We rijden al xxx jaar met Mercedes en zijn super tevreden.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
14/6/2023
5
Vriendelijk onthaal. Alles zoals afgesproken was.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
12/6/2023
4
HerMod
Customer Service
Personenwagens
12/6/2023
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
10/6/2023
3
Geen vertrouwen in uitgevoerde werken . Slechte materialen.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
9/6/2023
5
Snelle reactie op mail. Goede service.
JAM Maas & Kempen
Customer Service
Personenwagens
9/6/2023
1
Duurde allemaal veel te lang, ik zag mijn wagen vertrekken en aankomen na 20 minuten, ik denk dat een proefrit niet zolang heeft geduurd . Dan was het ook nog tergend lang wachten voor de factuur.
HerMod
Customer Service
Personenwagens
9/6/2023
5
Heel professioneel en zeer klantvriendelijk.
HerMod
Customer Service
Personenwagens
9/6/2023
4
Groep JAM
Sales
Personenwagens
9/6/2023
5
Vriendelijke mensen. Goede service.
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
9/6/2023
5
Vriendelijke ontvangst en ook met duidelijke afspraken
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
9/6/2023
5
Goede snelle en correcte informatie.
Groep JAM
Sales
Personenwagens
9/6/2023
5
Groep JAM
Customer Service
Personenwagens
6/6/2023
5
Goede service en vriendelijk personeel
HerMod
Customer Service
Personenwagens
6/6/2023
4
klantgericht, rijkt meerdere oplossingen aan, correct ivm afspraken aandachtspunt : altijd naam en functie zeggen aan de telefoon
HerMod
Customer Service
Personenwagens